در نشست معاونین و مربیان پرورشی شهرستان پیشوا مطرح شد:

دشمن‌شناسی هدف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است

پیشوا (پانا) - معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، در نشست معاونین و مربیان پرورشی شهرستان پیشوا، هدف اصلی بیانیه گام دوم را دشمن‌شناسی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دشمن‌شناسی هدف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است

همزمان با هفته تربیت اسلامی نشست گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حجت‌الاسلام حسین درودی معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، مهدی ارگی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش پیشوا، کارشناسان و معاونین و مربیان پرورشی مدارس برگزار شد.

حسین درودی با اشاره به هدف این نشست که جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب است گفت: طبق تعبیر مقام معظم رهبری هر تلاشی جهاد نیست، تلاشی که دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کند جهاد است.

معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: جهاد حقیقی جهادی است که با دشمن درونی و بیرونی توأمان در نبرد بی‌وقفه باشد تا با خودسازی به سوی جامعه پردازی در حرکت باشیم و بتوانیم با نگاه خوشبینانه جاده تمدن‌سازی نوین را با شتاب لازم پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب با انگیزه‌ای قوی تحریف و دروغ پردازی اتفاقات جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند؛ آنها برای رسیدن به اهداف خود از هر ابزاری بهره می‌گیرند.

عنوان این نشست جهاد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بود که با روش‌ گفتمانی اجرا شد و پیام‌هایی که از حاضرین در جلسه دریافت شد؛ این برنامه از طریق پیام‌رسان شاد برای سایر معلمان و مربیان شهرستان نیز پخش شد.

خبرنگار: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار