بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از چند پروژه آموزشی شهر تهران

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از چند پروژه آموزشی در مناطق مختلف شهر تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از چند پروژه آموزشی شهر تهران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش به همراه سمیه رفیعی نماینده مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر, داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان و جاسم حسین‌پور مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از پروژه‌های در حال ساخت مناطق شهر تهران بازدید کرد.

در جریان این بازدید روند پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای مناطق 16 و 17 شهر تهران، و مدارس «فرهنگ» و «ضیغمی» که در لیست فضاهای نیازمند تخریب و بازسازی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران قرار دارند، بررسی شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه ضمن بازدید از پروژه آموزشی با الگوی مدیریت سبز «مریم کریمی» واقع در منطقه هفت آموزش و پرورش شهر تهران، در جریان مراحل پایانی اجرای این پروژه قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد: این مدرسه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

رخشانی‌مهر با بیان اینکه موضوعات زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف انرژی در پروژه‌های عمرانی اهمیت مضاعفی پیدا کرده است، اظهار کرد: در ساخت مدرسه «مریم کریمی»، تمام شاخص‌های هفت‌گانه الگوی مدیریت سبز شامل کیفیت محیط داخلی، انرژی، آب، پسماند و آلودگی، مواد و مصالح، سایت و مدیریت، اجرایی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار