برگزاری نشست «نقش متقابل والدین و معلمان برای هدایت دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی»

تهران (پانا) - نشست تخصصی «نقش متقابل والدین و معلمان برای هدایت دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی» توسط هسته پژوهشی یادگیری سیار دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست «نقش متقابل والدین و معلمان برای هدایت دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی»

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در این نشست صاحب نظرانی ایراد سخنرانی خواهند داشت که بر این اساس دکتر حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش با عنوان «هدایت آموزشی والدین و معلمان بر دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی»؛ دکتر سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، با موضوع"آسیب شناسی مشکلات دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی"، دکتر احمد برجعلی رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی با موضوع"هدایت تربیتی والدین و معلمان بر دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی"، دکتر یاشار نراقی عضو شورای مرکزی انجمن اولیا و معلمان با موضوع " راهکارهای همسویی خانه و مدرسه در آموزش های مجازی" سخنرانی می کنند.

محمدرضا نیلی احمد آبادی رئیس هسته پژوهشی یادگیری سیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی نیز مدیر این نشست است.

این نشست امروز پنج شنبه 23 دی ماه 1400 ساعت 16 الی 18 به ‌صورت مجازی به نشانی meeting.atu.ac.ir/ch/ml برگزار می‌شود. حضور در این نشست برای عموم آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار