معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان:

وجود تشکل‌های دانش‌آموزی، به خصوص سازمان دانش‌آموزی برای آموزش و پرورش یک فرصت است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد، در سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان اتفاقات خوبی رخ‌داده و اگر بتوان در حوزه نیروی انسانی و منابع مالی برنامه‌ریزی مناسبی داشت، مطمئناً اتفاقات بهتری رقم می‌خورد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
وجود تشکل‌های دانش‌آموزی، به خصوص سازمان دانش‌آموزی برای آموزش و پرورش یک فرصت است

مهدی اسماعیلی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در جلسه تبیین بازمهندسی پیشتازان اظهار کرد: در این دوران بسیار سخت آموزش‌وپرورش از نظر منابع و شرایط، بایستی هر چه در حد توانمان است را انجام دهیم، ضمن اینکه استفاده از ظرفیت‌هایی که در سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها وجود دارد می‌تواند سازمان دانش‌آموزی را یاری کند و مشارکت بین دستگاهی را بالاتر ببرد.

وی افزود: وجود تشکل‌های دانش‌آموزی و به‌خصوص سازمان دانش‌آموزی برای آموزش‌وپرورش یک فرصت است و همگام با آموزش‌وپرورش می‌تواند اصول درست زندگی‌کردن را به دانش‌آموزان آموزش دهد.

اسماعیلی تاکید کرد: با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد، در سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان اتفاقات خوبی رخ‌داده و اگر بتوانیم در حوزه نیروی انسانی و منابع مالی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم مطمئناً شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تصریح کرد: برنامه‌هایی از جمله مهارت‌آموزی و استفاده از اردوگاه‌ها کمک‌رسان به سازمان دانش‌آموزی خواهد بود و امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت این سازمان باشیم.

خبرنگار:حسن تقیان، فاطمه رضایی، زینب زراعتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار