نشست معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه برگزار شد

گلوگاه (پانا) -‌ نشست مشترک معاونان و مربیان پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش و مبلغان‌‌ طرح امین در مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان گلوگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه برگزار شد

یکی از محورهای این نشست، آشنایی با جرائم و آسیب های فضای مجازی و سایبری با حضور کارشناس پلیس فتای شرق مازندران بود.

ابراهیم منتظری گرجی در این نشست به اهمیت توجه به فضای مجازی و ضرورت سواد رسانه ای برای فرهنگیان اشاره کرد.

منتظری گرجی استمرار و همیشگی بودن، دستیابی آسان، جذابیت و تنوع، گمنامی کاربر و فرا مرزی بودن را از مهم ترین ویژگی های فضای مجازی دانست.

وی در ادامه به مهم ترین جرایم فضای مجازی پرداخت؛ منتظری برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی، هتک حیثیت و نشر اکاذیب و تهدید، اخاذی و مزاحمت از طریق اینترنت را از مهم ترین جرایم فضای مجازی در کشور برشمرد.

در ادامه این نشست معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان به بیان انتظارات خود از معاونان و مربیان پرورشی پرداخت.

جابر ملک محمودی گفت: کیفیت بخشی به فعالیت ها، مشارکت دادن دانش آموزان در فعالیت ها و برنامه ها، واگذاری مسئولیت ها به دانش آموزان، استفاده از ظرفیت های تشکل های دانش آموزی و آراستگی فضاهای پرورشی و فرهنگی در مدارس از مهم ترین این انتظارات است.

در ادامه، صدیقه خادم لو و فاطمه مسلمی از معاونان و مربیان پرورشی و تربیت بدنی مدارس، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های پرورشی و فرهنگی اجرا شده در مدارس خود را بیان کردند؛ همچنین کارشناسان حوزه پرورشی آموزش و پرورش شهرستان به بیان انتظارات خود پرداختند.

بخش بعدی این نشست برگزاری کارگاه تربیت دینی با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه بود.

حجت الاسلام عمار ریاحی تربیت را مختص به هر فرد دانست و تربیتی را بنیادین دانست که کودک راه خود را خودش انتخاب کند.

ریاحی توجه به اصل تجربه معنوی، عینی کردن مفاهیم دینی، جذابیت بخشی مفاهیم دینی و ایجاد فضای معنوی در مدارس را از راه های مهم ایجاد گرایش دینی در میان دانش آموزان دانست.

خبرنگار پانا: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار