راه‌اندازی رویداد «من حسین را دوست دارم» در شبکه شاد‌

تهران (پانا) - رویداد «من حسین را دوست دارم» در شبکه دانش‌آموزی شاد راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی رویداد «من حسین را دوست دارم» در شبکه شاد‌
‌این رویداد که به‌مناسبت ایام اربعین حسینی در شبکه دانش‌آموزی شاد راه‌اندازی شده، شامل بخش‌های مختلفی است. «زیارت مجازی اربعین»، «بفرمایید روضه»، «حدیث»، «پویش»، «همسفر»، «توشه اربعین» از جمله بخش‌های این رویداد هستند.

در بخش پویش‌ها، ‌پویش «شهید راه کربلا»، «سوگواره دانش‌آموزی عبرات»، «راویت قدم»، «اربعین‌نگار» راه‌اندازی شده است که در پویش اول، دانش‌آموزان می‌توانند در قالب کلیپ، نماهنگ، نقاشی، عکس‌نوشته یک شهید راه کربلا را انتخاب و معرفی کنند تا در نهایت به ۲۰ نفر جایزه اهدا شود.

پویش سوگواره عبرات نیز در بخش‌های شعر، داستان، سفرنامه، پوستر، تولیدات رادیویی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، مستند، عکاسی، نقالی و پرده‌خوانی برگزار می‌شود.

در پویش روایت قدم نیز دانش‌آموزان می‌توانند روایت‌های خود را از قدم‌هایی که جاماندگان اربعین در کشورمان برمی‌دارند و از کارهایی که مردم برای ایام اربعین انجام می‌دهند، در قالب موشن‌گرافی، استاپ‌موشن، مصاحبه، ویدئوکست، مستند کوتاه، پادکست، نماهنگ، کلیپ، تا ۱۴ شهریور ارسال کنند.

همچنین در پویش اربعین‌نگار، دانش‌آموزان می‌توانند در قالب تدوین ویدیو، روایت‌نویسی، عکاسی و گرافیک خبری، آثار ارسال کنند.

‌بخش همسفر نیز شامل موضوعاتی مانند کوله‌بار، نقشه طریق، دکتر طریق، تولید محتوا، اماکن متبرکه، طرح اسکان زائر، آموزش زبان، نشریه و دستورالعمل است.

در بخش دیگری از رویداد «من حسین را دوست دارم» توسعه اربعین با بخش‌های ادعیه و تاریخ عاشورا و در بخشی دیگر کانال‌های رسمی مداحان درنظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار