معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

مشارکت بیش از 3 هزار دانش‌آموز اردبیلی در طرح «داناب»

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از مشارکت بیش از 3 هزار دانش‌آموز اردبیلی در طرح «داناب» این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بیش از 3 هزار دانش‌آموز اردبیلی در طرح «داناب»

محمود مشکی در نشست خبری با خبرنگاران از مشارکت بیش از ۳ هزار دانش‌آموز این استان در اجرای طرح «داناب» خبر داد و گفت: در اجرای پایانی این طرح بیش از ۲ هزار اثر به دبیرخانه طرح داناب، مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شده که پس از داوری از برترین اثر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی یکی از رسالت‌های بزرگ در جامعه را حفاظت از آب و فرهنگ‌سازی در این زمینه عنوان کرد و افزود: نقش رسانه در جهت تثبیت فرهنگ آب که بیش از پیش نیازمند مسیردهی به آن هستیم، قابل لمس و تقدیر است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، طرح داناب را یک الگوی بهینه برای مصرف آب و حفاظت از این منابع محدود دانست و خاطرنشان کرد: مخاطب این طرح، تمام آحاد جامعه است و این طرح در کشور به دلیل تاثیرگذاری دانش‌آموزان در خانواده به‌صورت دانش‌آموزی شروع شده است؛ چرا که دانش‌آموز اگر در کودکی مورد آموزش و آگاه‌سازی قرار گیرد در بزرگسالی نیز در کنار فرهنگ‌سازی زمینه کاهش هزینه‌ها، استفاده درست از منابع و حفاظت از آن را فراهم خواهد کرد.

مشکی تصریح کرد: علاقه‌مند هستیم از مهرماه امسال نیز این طرح را به صورت هدفمند با جامعه پوششی بیشتر در سراسر استان اجرا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار