سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با پانا

استقلالی‌ها باهوش باشند قهرمان لیگ برتر بیست و یکم می‌شوند

نباید اجازه دهیم تمرکز فرهاد مجیدی و شاگردانش برهم بخورد

تهران (پانا) - مربی فصل گذشته استقلال تهران به پیشکسوتان و هواداران این تیم توصیه کرد با انتقادهای خود تمرکز تیم فرهاد مجیدی را برهم نزنند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
استقلالی‌ها باهوش باشند قهرمان لیگ برتر بیست و یکم می‌شوند

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با پانا درباره توقف استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: «باید قبول کرد که فوتبال ایران تغییرات زیادی داشته و دیگر مقل گذشته نیست که تیم‌های شهرستانی مقابل استقلال و پرسپولیس دست و پا بسته باشند. پیش از بازی هم مشخص بود که آلومینیوم تیم خوبی است و بازی در زمان این تیم سخت است. در زمین هم همین موضوع ثابت شد و روز سختی را برای استقلالی‌ها رقم زدند و در آخرین ثانیه‌ها توانستند یک امتیاز از این بازی بگیرند.»

وی درباره وضعیت استقلال با گذشت سیزده هفته از لیگ برتر گفت: « انتقاد همیشه وجود دارد و هیچ عملکردی خارج از انتقاد نیست. درست است که تیم در بازی با آلومینیوم سه امتیاز را از دست داد و هواداران از این اتفاق ناراحت هستند اما نباید اجازه دهیم که تمرکز تیم برهم خورده و در نتیجه با از دست رفتن تمرکز، در هفته‌های آینده هم شاهد از دست رفتن امتیازهای دیگر و صدر جدول باشیم. از تیمی که صدرنشین لیگ برتر است باید حمایت کردتا بتواند به روند صدرنشینی ادامه دهد. البته هواداران حق دارند نگران باشند اما نباید این نگرانی‌ها عاملی شود که با انتقادات تمرکز تیم را بر هم بزنیم و صدر جدول از دست برود.»

مربی فصل گذشته استقلال تهران در ادامه درباره دیدار امروز این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: « مس رفسنجان با محمد ربیعی نشان داده از تیم‌هایی است که این فصل فوتبال خوبی انجام می‌دهد و قرار گرفتن در رده چهارم جدول به خوبی نشان دهنده قدرت این تیم و فوتبال خوبی است که آنها به نمایش گذاشته‌اند. صد در صد روز سختی برای استقلال در راه خواهد بود و مس به تهران آمده که بیشتر از این خودش را نشان دهد و باید بازیکنان با تمرکز کامل مقابل این تیم جوان و دونده قرار بگیرند تا غافل نشوند و با کسب سه امتیاز این بازی به روند صدرنشینی خود ادامه دهند.»

دین محمدی در ادامه درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیست و یکم گفت: «امروز هفته چهاردهم برگزار خواهد شد، یعنی با بازی‌هایی که امروز قرار است انجام شود هفده هفته دیگر از لیگ برتر مانده و خیلی زود است درباره قهرمان این فصل حرف بزنیم اما تیم فرهاد مجیدی با بازیکن‌هایی که در اختیار دارد شانس بالایی برای قهرمان در این فصل دارد البته به شرط اینکه همه ما باهوش باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار