سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با پانا

شانس قهرمانی استقلال و فولاد در جام حذفی برابر است

این فینال برای هواداران فوتبال مهیج و جذاب خواهد بود

تهران (پانا) - مربی سابق استقلال تهران معتقد است وضعیتی که تیم‌های استقلال و فولاد پیش از جام حذفی دارند، نشان می‌دهند هر دو تیم در بازی امشب شانس برابری خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
شانس قهرمانی استقلال و فولاد در جام حذفی برابر است

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با پانا درباره فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان که قرار است امشب برگزار شود، گفت: « مسابقه پایانی جام حذفی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. هر دو تیم تلاش می‌کنند تا پیروز این میدان سخت باشند. استقلال در مالکیت و فولاد در پرس توانایی خوبی دارند و همین باعث می شود تا از هر دو تیم یک بازی جذاب و خوب بینیم. »

وی تاکید کرد: « به نظرم هر دو تیم شانس قهرمانی را به یک اندازه دارند. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و هیچ چیزی در آن قابل پیش‌بینی نیست، هم استقلال و هم فولاد نتایج خوبی در لیگ برتر و جام حذفی گرفتند. بنابراین این بازی برای هواداران فوتبال مهیج و جذاب خواهد بود. در خط هافبک زور استقلال به فولاد می‌چربد به این خاطر که هافبک‌های تیم استقلال بازی‌ساز هستند و می‌دانند در کجای زمین قرار بگیرند. البته فولاد هم هافبک‌های خلاقی دارد و جواد نکونام می‌تواند روی آنها حساب ویژه‌ای باز کند. به هر حال هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده‌اند و تلاش می‌کنند تا برنده این دیدار حساس شوند تا بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. »

دین محمدی همچنین به تقابل جواد نکونام و فرهاد مجیدی در این بازی اشاره کرد و گفت: « هر دو مربی استقلالی‌ هستند و در این تیم بازی کردند. روش مربیگری نکونام و مجیدی به این صورت است که فوتبال رو به جلو دارند و دوست دارند تیمشان هم تهاجمی بازی کند. با این حال من معتقدم استقلال نسبت به فولاد هجومی‌تر بازی می‌کند و در مالکیت توپ بهتر عمل می‌کند. البته قدرت فولاد را هم در پرسینگ و توپ‌گیری بسیار خطرناک است و ممکن است کار را برای استقلالی‌ها سخت کند. »

پیشکسوت استقلال به نقاط قوت این تیم اشاره کرد و گفت: « خط دفاعی استقلال نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر شده است. البته زمانی که فرهاد مجیدی به تیم استقلال آمده در فاز دفاعی رفت. گل‌هایی که خوردیم بسیار اندک بود و این نشان می‌دهد که او به عنوان سرمربی تیم روی خط دفاعی تیمش به خوبی کار کرده و سخت گل می‌خورد. در دیدار مقابل تیم گل گهر خط دفاعی استقلال کمی متزلزل بود و بازیکنان و مدافع تمرکز کافی نداشتند. در فینال جام حذفی هافبک‌های هر کدام از دو تیم بتواند مهاجمین تیم خودشان را به خوبی تغذیه کنند؛ برنده این دیدار خواهند شد. »

دین محمدی با بیان اینکه در صورت پیروزی استقلال در فینال جام حذفی چه اتفاقی برای تیم می‌افتد، اظهار کرد: « من فکر می‌کنم با قهرمانی استقلال در فینال جام حذفی آنها با انگیزه بهتر راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند و روبروی الهلال ظاهر خواهند شد. این عادت ما ایرانی‌هاست که وقتی قهرمانی می‌شویم ناگهان همه چیز را فراموش می‌کنیم. پس از آن هم فکر می‌کنم بازیکنان به دنبال مطالبات و شرایط خود در تیم باشند. به نظر من حتی اگر این تیم حفظ شود، بازهم مقابل الهلال به چالش خواهیم خورد. قراردادهای بازیکنان هر چه سریع‌تر تمدید شود و بازیکنان خوبی به تیم جذب شود تا شرایط برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هموار شود. به هر حال حضور در فینال جام حذفی حق استقلال بود و امیدوارم نتایج خوبی هم کسب کنند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار