امام جمعه دماوند:

تمام نقاط کشور باید از امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی برخوردار باشد

دماوند (پانا) - امام جمعه شهرستان دماوند در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه گفت همه نقاط کشور باید از امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی یکسانی برخوردار باشند تا امید اجتماعی نیز بالا برود.

کد مطلب: ۱۲۴۵۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تمام نقاط کشور باید از امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی برخوردار باشد

حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تشکر از هیئت های مذهبی در ایام فاطمیه اظهار کرد: هیئت‌های عزاداری نشان از وحدت و یکپارچگی مردم در تبیین اخلاق و دینداری هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی، حاصل مجاهدت هوشمندانه همه اقشار جامعه، با تبعیت از ولی فقیه و با وحدت مردم است.

امام جمعه دماوند در مراسم نماز جمعه عنوان کرد: همه نقاط کشور باید از امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی برخوردار باشد؛ وجود بالا شهر با امکانات و پایین شهر بی امکانات، مردم را رنج می دهد.

وی ادامه داد: همت دولت سیزدهم باید برای خدمت بیشتر به مناطق محروم و کم برخوردار صرف شود. مردم و رسانه ها باید اجرای عدالت را مطالبه کنند، مطالبه حق، مصداق امر به معروف است.

وی تصریح کرد: از نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند، تقاضا داریم برنامه عدالت محور دولت سیزدهم در این منطقه را تدوین و عملیاتی کند.

فتاح‌دماوندی در پایان گفت: گره‌گشایی از کار مردم سرمایه اجتماعی نظام را بالا می‌برد؛ اعتماد سازی وظیفه اصلی مسئولان و کارگزاران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار