مدیر آموزش و پرورش دماوند:

آموزش و پرورش مهم‌ترین بستر برای توسعه پایدار شهری در دماوند است

دماوند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش در نشستی با شهردار دماوند گفت آموزش و پرورش مهم‌ترین بستر برای توسعه شهری است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مهم‌ترین بستر برای توسعه پایدار شهری در دماوند است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند، به همراه سید مجید حسینی، معاونت آموزشی، یاسر مقصودی کارشناس گزینش و حمید زمانیان کارشناس حراست با شهردار دماوند دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست مدیر آموزش و پرورش دماوند ضمن تبریک به علی شیوا، شهردار دماوند گفت: خدمات ارزنده وی در دوره اول مسئولیت به عنوان شهردار در دهه ۸۰ در خاطر فرهنگیان شهرستان به جا مانده است و با تکیه بر شناخت قبلی که از او وجود دارد انتظار می‌رود همانند گذشته حامی امر آموزش و پرورش باشند و به صورت فعال در نشست شورای آموزش و پرورش شرکت کنند.

طاولی با اشاره به دستور صریح شهردار دماوند در خصوص رفع مشکل مدرسه امام علی(ع) واقع در روستای کالدشت ادامه داد: خطر تخریب برای دیوار این مدرسه بدلیل وجود جاده، مطرح بود که با مساعدت شهردار دماوند این مشکل مرتفع شد.

علی شیوا گفت: خدمات ارزنده و فعالیت‌های جهادی مدیر آموزش و پرورش دماوند از زمان انتصاب تاکنون سبب پویایی شهرستان شده‌است و مساعدت، هم‌فکری و همراهی در تعاملات سازنده با آموزش و پرورش سبب رشد و بالندگی شهروندان می‌شود و کمک به آموزش و پرورش نهایت سرمایه‌گذاری برای یک شهر و یک کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار