پیاده‌روی خانوادگی از حرم تا مدرسه در پیشوا

پیشوا (پانا) - همایش پیاده‌روی خانوادگی از مدرسه تا حرم، یادواره شهید سلیمانی با شرکت اولیاء و دانش‌آموزان مدارس شاهد شهرستان پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌روی خانوادگی از حرم تا مدرسه در پیشوا

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی همایش پیاده‌روی خانوادگی با شرکت دانش‌آموزان و اولیای مدارس شاهد شهرستان پیشوا از محل مدرسه تا حرم جعفربن موسی‌الکاظم علیه‌السلام برگزار شد.

سمیرا کاشانی کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در حاشیه این پیاده‌روی با اشاره به‌ سیاست‌های معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش با توجه به شخصیت بارز شهید سلیمانی و ارائه الگوی عملی به دانش‌آموزان گفت: هدف از برگزاری این راهپیمایی و حضور دانش‌آموزان و اولیاء مدارس شاهد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید است. قطعا خدمات وی تا ابد در اذهان مردم باقی خواهند ماند.
وی افزود: شخصیت شهید سلیمانی با جوانمردی عجین است و شرکت دانش‌آموزان در این مراسم بیان کننده این پیام است که راه و مکتب شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد.

کاشانی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و کاهش فعالیت‌های بدنی انگیزه دیگر برگزاری این مراسم است تا پویایی و تحرک دانش‌آموزان و خانواده‌ها بیشتر شود.

شرکت کنندگان در پایان پیاده‌روی با اجتماع در حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها به عزاداری پرداختند.

برپایی غرفه‌های سلامت، نقاشی، بصیرت و همچنین بازدید از نمایشگاه عکس ویژه شهید سلیمانی از دیگر برنامه های فرهنگی این همایش بود.

خبرنگار دانش‌آموز: سارا خاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار