برگزاری نشست تخصصی مدیران مدارس پیشوا

پیشوا(پانا)- مدیران مدارس متوسطه آموزش و پرورش شهرستان پیشوا آمادگی کامل خود را برای بازگشایی حضوری مدارس اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تخصصی مدیران مدارس پیشوا

نشست تخصصی مدیران مدارس متوسطه شهرستان پیشوا با محوریت بازگشایی مدارس به صورت حضوری از اول آذر ماه و تبیین طرح ها و برنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش با حضور سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش و معاونین و کارشناسان آموزشی برگزار شد.

سعید تاجیک در این جلسه از مدیران و عوامل اجرایی و دبیران به خاطر فراهم کردن شرایط حضور دانش‌آموزان در مدارس تقدیر کرد و در ادامه گفت: اولویت اصلی ما حفظ سلامت دانش‌آموزان است و مدیران مدارس نگاه ویژه‌ای به این مساله داشته باشند و اجرای حداکثری پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

او در خصوص اجرای طرح‌های آموزشی در مدارس افزود: توجه به اجرای طرح‌های مختلف آموزشی بر اساس سند تحول بنیادین مورد انتظار است.

در ادامه حمید محمدزاده کارشناس آموزش متوسطه آموزش و پرورش پیشوا با اشاره به عناوین برنامه ابلاغی سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری ۱۲ عنوان برنامه و طرح آموزشی شاخص داریم که باید در مدارس اجرا شود.

او با تشریح فعالیت‌های جشنواره نوجوان خوارزمی، هدایت تحصیلی و تعالی مدیریت خواستار اجرای دقیق برنامه‌ها بر اساس برش مدرسه‌ای شد.

فرزان جنیدی معاون مالی و پشتیبانی و محمد هداوند معاون آموزشی آموزش و پرورش پیشوا نیز در نشست تخصصی مدیران مدارس متوسطه در خصوص بازگشایی حضوری مدارس و سیاست‌های اجرایی و انجام نظامند برنامه‌ها نکاتی را مطرح کردند.

خبرنگار: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار