نسرین باباپور در شورای پشتیبانی سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان برخوار:

با توجه به شرایط موجود سوادآموزی امری دشوار و پیچیده است

اصفهان (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد با توجه به شرایط موجود، هم‌اکنون سوادآموزی امری دشوار و پیچیده است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
با توجه به شرایط موجود سوادآموزی امری دشوار و پیچیده است

جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان برخوار با حضور نسرین باباپور معاون سوادآموزی استان، حجت الاسلام محمودآبادی امام جمعه برخوار، معصومی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، رئیس شبکه بهداشت، رئیس شورای شهر، و همچنین نمایندگان دستگاه های مختلف فرمانداری، بخشداری، ثبت احوال، جهاد کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معصومی مدیر آموزش و پرورش شهرستان برخوار در خصوص اهمیت و ضرورت سوادآموزی و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان و میانگین باسوادی شهرستان که 95 درصد و میزان باسوادی زنان و مردان گزارشی ارائه کرد.

در ادامه نسرین باباپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تشکر از برنامه ریزی و تلاش‌های مدیریت و همکاران مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برخوار و نگاه متعهدانه و توسعه یافته مسئولین مختلف دستگاههای همراه و حمایت کننده عنوان کرد: شورای پشتیبانی یکی از ارکان مهم تصمیم ساز و تصمیم گیر در راستای ماموریت مهم سازمان سوادآموزی در خصوص شناسایی و جذب افراد بی سواد و کم سواد در گروه سنی 10 تا 49 سال و تسهیل دسترسی آنها به موقعیت های مطلوب آموزشی است.

وی ارائه آموزش های پایه‌ای سواد را در افزایش توانمندی و سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی و بهره مندی از شاخص های بهتر برای زندگی افراد جامعه ضروری دانسته و با توجه به ساده انگاشتی سوادآموزی ارائه خدمات در این حوزه را با توجه به شرایط موجود و نرخ باسوادی استان و منطقه کاری پیچیده و سخت دانست.

باباپور همچنین تعیین تکلیف و پالایش اسمی 788 نفر در شهرستان برخوار را با همکاری دستگاه های ذیربط به عنوان اولویت اساسی برشمرد و با توجه به مطالب ارائه شده حجه الاسلام محمودآبادی و همچنین سایر مسئولین در خصوص نحوه همکاری و مشارکت همه جانبه خواستار برنامه ریزی و عزم جدی همکاران در خصوص افزایش نرخ باسوادی شهرستان با توجه به اینکه پائین تر از میانگین استان است خواستار تشکیل یک مرکز یادگیری محلی با توجه به شرایط آن شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار