برگزاری کارگاه نقاشی همچون پدر مهربان در ملارد

ملارد (پانا) - همزمان با ایام شهادت شهید سلیمانی کارگاه نقاشی یک روزه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه نقاشی همچون پدر مهربان در ملارد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، کارگاه نقاشی یک روزه همچون پدر مهربان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد و با همکاری با انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ملارد روز پنجشنبه نهم دی ماه سال جاری در اداره برگزار شد.

امیر اسماعیل پورروشن، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از این کارگاه نقاشی در بین هنرمندان گفت: معرفی ابعاد شخصیتی و معرفتی شهید سلیمانی در میان نسل جدید و تشویق برای ادامه دادن راه این شهید همیشه جاوید برای حفظ تمامیت ارضی کشور وظیفه همه نهادها و ارگان های فرهنگی کشور است و وظیفه هنر متعهد و کسانی که به هنر آرمان‌گرا توجه می‌کنند این است که سند سرشتی و اندیشه‌ای این شهید را تعبیر و تفسیر کنند.

وی افزود: مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی هنری شامل فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع شهید سلیمانی، عصر شعر و خاطره گویی و همچنین اجرای نمایش صحنه ای از دیگر برنامه های در دست اقدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد در ایام شهادت شهید سلیمانی است.

این کارگاه نقاشی یک روزه زیر نظر رئیس انجمن تجسمی شهرستان ملارد برگزار و ۱۵ نفر از هنرمندان انجمن تجسمی این شهرستان به ترسیم تصویر شهید سلیمانی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار