مدیر آموزش و پرورش منطقه۵:

انجمن اولیا و مربیان راهی برای تأمین مشارکت اولیا است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۵؛ در جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان منطقه، یکی از مهم‌ ترین اهداف تشکیل انجمن اولیا و مربیان را هم‌ فکری والدین و معلمان برشمرد و تاکید کرد همیشه مشورت کردن و تصمیم‌‌گیری گروهی نتیجه مطلوب‌‌تری به همراه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان راهی برای تأمین مشارکت  اولیا است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه۵، جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان منطقه، در سالن فرهنگ با حضور یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، هادی اکبری؛ کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان منطقه و فاطمه قاسم زاده؛ کارشناس انجمن اولیا و مربیان منطقه به همراه اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه هادی اکبری، به شرح وظایف اعضای منتخب پرداخت.

در ادامه شهبازبیگی، انجمن اولیا و مربیان را به عنوان پتانسیلی برای حل موثر و کارآمد مشکلات مدرسه ضروری دانست.

وی گفت: انجمن اولیا و مربیان راهی برای تأمین مشارکت فکری، فرهنگی، عاطفی و آموزشی اولیا است. یکی از مهم‌ ترین اهداف تشکیل انجمن اولیا و مربیان هم‌ فکری والدین و معلمان است. همیشه مشورت کردن و تصمیم‌ گیری گروهی نتیجه مطلوب‌ تری به همراه دارد. و از آن جایی که مدرسه دومین خانه هر کودک تلقی می‌شود، می‌توان به اهمیت نقش مدرسه و مربیان در زندگی و شخصیت هر کودک پی برد. والدین و مدرسه دو رکن اصلی در تعلیم و تربیت کودک هستند که فعالیت یک‌ جانبه هر یک از این دو ناقص و بی‌ثمر خواهد بود. به همین دلیل تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مدرسه، تاثیر مثبت و مستقیمی در آینده کودکان دارد.

در ادامه اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. در خاتمه دبیر جلسه و نفرات کارگروه‌های تخصصی مشخص شدند و ابلاغ دوسالانه آنها تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار