مدیر آموزش و پرورش منطقه۵ تهران:

رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در امتحانات حضوری از دغدغه‌های خانواده‌ها می‌کاهد

تهران ( پانا ) -مدیر آموزش و پرورش منطقه۵؛ در بازدید از تعدادی از مدارس منطقه، ضمن تاکید بر لزوم رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، برگزاری مناسب امتحانات را یک کار تیمی برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در امتحانات حضوری از دغدغه‌های خانواده‌ها می‌کاهد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه۵، یداله شهبازبیگی، مدیرآموزش و پرورش منطقه5 و محمد بنی هاشمی، کارشناس مسئول سنجش و ارزیابی تحصیلی؛ به ‌منظور نظارت بر برگزاری امتحانات حضوری و نحوه برگزاری امتحانات، با حضور در حوزه برگزاری امتحان نهایی دبیرستان امام جعفرصادق (ع)، ستایش، هنرستان امین و مرحوم سرفراز از زحمات عوامل اجرایی در برگزاری آزمون‌ها قدردانی کرد.

در این بازدید؛ نحوه برگزاری امتحانات، رعایت فاصله‌گذاری، نحوه ورود دانش‌آموزان به حوزه‌های امتحانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

شهبازبیگی ضمن ابراز رضایت از نحوه فعالیت ها و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: برگزاری امتحانات یک کار تیمی بوده و همکاری همه عوامل در برگزاری مناسب و قانونمند امتحانات را می طلبد. فصل امتحانات برای خانواده ها همیشه همراه با نگرانی هایی بوده است که شرایط بیماری کرونا هم بر آن افزوده است. رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مدارس از دغدغه های خانواده ها می کاهد و زمینه را برای تمرکز بیشتر دانش آموزان بر دروس فراهم می کند.

وی در پایان برای همه همکاران و همچنین دانش آموزان آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار