برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی اردبیل

اردبیل (پانا) - نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل با حضور اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی اردبیل

نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین پشتیبانی، پرورشی و فرهنگی، مسئولین ادارات ارزیابی و عملکرد و حراست اداره کل آموزش و پرورش و مدیر سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

در این جلسه، احمدناصری، مدیرکل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان طی سخنانی اظهار کرد: تشکل‌های دانش آموزی فرصت بسیار خوبی برای تقویت روحیه اعتماد به نفس، خودباوری و مشارکت و همدلی در بین دانش آموزان است.

وی با اشاره به برگزاری نشست های صمیمی دانش آموزان با مسئولین استانی بویژه با نماینده عالی دولت در استان و استاندار اردبیل گفت: خوشبختانه توانایی سازمان دانش آموزی در سطح استان ثابت شده است و با همراهی مسئولین ْشاهد بروز استعدادها و مهارت های خارق العاده ای در دانش آموزان هستیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان افزود: توانمندسازی دانش آموزان جهت پذیرش مسئولیت های اجتماعی رسالت اصلی سازمان دانش آموزی است

ناصری تصریح کرد: سازمان دانش آموزی استان همگام با برنامه های سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ماموریت خود را بر اساس اساسنامه سازمان، سند تحول بنیادین بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های تحولی ابلاغی مقام معظم رهبری مورد بازنگری و بازمهندسی قرار داده و به نحوه شایسته ای پیش می برد.

غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز از برگزاری دوره های توانمندسازی مربیان پیشتاز در سطح استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد فعالیت های تربیتی و اجتماعی در کلیه مدارس استان گامی در راستای تحقق اهداف والای تربیت اجتماعی دانش آموزان خواهد بود.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان هم گزارش مبسوطی از برنامه ها و فعالیت‌های این سازمان ارائه کرد.

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های هفته درختکاری، تولید محتوای آموزشی در شبکه شاد و تجلیل از منتخبین پویش ها و جشنواره های مربیان و دانش آموزی، اجرای دوره های آموزشی برای خبرنگاران خبرگزاری پانا ویژه مربیان و دانش آموزان، نشست های منطقه ای و شهرستانی مجلس دانش آموزی و حضور مدرسان استانی جهت آموزش مربیان و دانش آموزان در مناطق و نواحی، اجرای دوره های آموزشی پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی در مدارس، اجرای برنامه های یاوران انقلاب، اکران فیلم(مرد نقره ای) با هماهنگی اداره حراست، جشن نیکوکاری در مدارس، جمع آوری کاغذهای باطله از ادارات آموزش و پرورش و مدارس و همچنین تجلیل از مربیان فعال در حوزه دانش آموزی و... تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار