ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و جهادی برای افزایش همگرایی بین تشکل‌های دانش‌آموزی

اردبیل (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و جهادی برای افزایش همگرایی در بین تشکل‌های دانش‌آموزی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و جهادی برای افزایش همگرایی بین تشکل‌های دانش‌آموزی

در آستانه بیست وسومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، کلام الله صفری، سرپرست آموزش وپرورش استان در دیدار با مدیر، کارشناسان و مدرسان سازمان دانش آموزی اظهار کرد: تعامل سازمان دانش آموزی با سایر تشکل‌های دانش آموزی، بویژه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و بسج دانش آموزی باید سرلوحه کار معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: غنای فرهنگی در این استان بالاتر است و جایگاه تشکل‌های دانش آموزی در این عرصه، بار مسئولیت هر یک از تشکل‌ها را سنگین تر می‌کند.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: در صدد هستیم با ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و جهادی، همگرایی معناداری را در سطح استان افزایش دهیم، از این رو آموزش وپرورش استان با افتخار با تمام توان برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش خواهد کرد.

صفری با اشاره به دیدار اخیر مسئولان وزارت آموزش وپرورش و جمعی از معلمان با مقام معظم رهبری خطاب به حاضران گفت: اینجانب به صورت جدی و با اشتیاق بسیار، در تلاش برای خدمت به فرهنگیان و دانش آموزان استان هستم و همواره پیگیر ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و جهادی به منظور خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر به دانش آموزان و اعضای تشکل‌های دانش آموزی در تمامی جنبه های فرهنگی، آموزشی، تربیتی و... بویژه در مناطق محروم و مرزی خواهم بود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ، پیشران پیشرفت کشور است و در عرصه فرهنگ باید شاهد راه‌اندازی و رشد گروه‌ها و هسته‌های دانش آموزی و استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های دانش آموزی باشیم.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان هم ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت‌های سازمان دانش آموزی، از آمادگی کامل سازمان دانش آموزی در جهت برنامه ریزی برای ایجاد و تحقق برنامه های قرارگاه‌های اعلام شده در این استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار