مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

خدمت خالصانه به ارباب رجوع در آموزش و پرورش،باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم صبحگاه مشترک اداری گفت آموزش و پرورش فرهنگی‌ترین دستگاه کشور است که خدمت خالصانه به ارباب رجوع باید بیش از پیش در آن مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمت خالصانه به ارباب رجوع در آموزش و پرورش،باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا به ویژه شهیدان قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری گفت: شهید سلیمانی فرزند عشایرزاده ای بود که هیچ کس او را نمی شناخت و پدر ثروتمندی هم نداشت. خدا خواست از روستای دورافتاده ای فردی را به عزتی این چنینی برساند که امروز شاهدیم در کشورهای اروپایی هم برای او مراسم گرامیداشتی برگزار می کنند، چرا که مخلص بود و کارش را خدایی انجام می داد.

وی افزود: بر ماست که کارمان را خدایی کنیم، ارباب رجوع نباید فکر کند چون کسی را ندارد کارش راه نمی افتد و دنبال پل زدن و پیدا کردن پارتی باشد که این موضوع برای جامعه ما که ادعای مسلمانی داریم زیبنده نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در زمینه فضاهای آموزشی مولفه های 502 مدرسه شهر کرمان ارزیابی شده و با شناختی عمیق از آموزش و پرورش پذیرای پیشنهادها و نظرهای همه صاحب نظران هستیم.

رضایی گفت: تحت هیچ شرایطی بی احترامی به هیچ همکاری را نمی پذیریم، پسندیده نیست رنجش خواهر یا برادری اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: تغییر، لازمه پیشرفت است اما تغییری که بی حرمتی برای کسی ایجاد کند، پذیرفته نیست، آموزش و پرورش فرهنگی ترین دستگاه کشور است، رعایت احترام به ارباب رجوع به ویژه در نظام آموزش و پرورش بسیار مهم است، اگر پاسخ ما به ارباب رجوع منفی هم است باید به گونه ای باشد که دل فرد نشکند و ناامید نشود، عملکرد ما را رصد خواهند کرد و قطعا در زمان مسئولیت مان ارزیابی خواهد شد اما برخورد ما هم با مردم در اذهان، ماندگار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برپایی نماز به صورت باشکوه در مدارس و ادارات بسیار مهم است که اصل و اساسی ترین کار و پایه اسلام است، ما در بستر این نظام اسلامی رشد کرده ایم و حفظ نظام از واجبات است.

رضایی بر نظم و ترتیب در جلسات و شروع به موقع آن ها تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد فرهنگ وقت شناسی در برگزاری مراسم و جلسات را نهادینه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار