ثبت‌نام هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از شروع ثبت نام هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در مدارس دوره اول متوسطه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام در جشنواره نوجوان خوارزمی سال تحصیلی جاری در سامانه همگام فعال شده و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: به منظور برنامه‌ریزی جهت کیفیت بخشـی و فعال‌سازی مرحله مدرسه‌ای به عنوان "ایسـتگاه اصلی و مؤثر جشنواره" با تاکید و تمرکز بر روش یادگیری پروژه محور و تکالیف درسی متنوع در راستای برنامه‌های درسی و محورهای جشنواره و همچنین تشکیل انجمن‌های علمی، پژوهشی دانش‌آموزی برابر با بند۷ از وظایف و اختیارات شورای مدرسه، مرحله مدرسه‌ای اعم از ثبت نام و ارائه طرح های دانش‌‌آموزان تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: این دوره از جشنواره با اضافه شدن سه محور نسبت به ادوار گذشته با 9 محور پژوهش، دست‌سازه، ادبیات فارسی، زبان خارجی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی، ریاضی، برنامه‌نویسی و مناظره است و در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

بهروز هاشمی تصریح کرد: در راستای کشف استعدادهای دانش‌آموزان و حضور حداکثری در جشنواره نوجوان خوارزمی اطلاع رسانی مؤثر و به موقع به تمام مدیران مدارس و دانش‌آموزان مورد انتظار است.

دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به سامانه hamgam.medu.ir پس از مطالعه دقیق راهنمای ثبت‌نام، با استفاده از نام کاربری و کلمه عبوری که مدیر مدرسه در اختیار آنها می‌گذارد، اقدام به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار