سرپرست فرمانداری بافق:

رویکرد خدمت بی‌منت و حداکثری به مردم دارم

بافق (پانا) - محمدعلی صمیمی، سرپرست فرمانداری بافق در جلسه شورای اداری، رویکرد خود را خدمت بی‌منت و حداکثری به مردم اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد خدمت بی‌منت و حداکثری به مردم دارم

محمدعلی صمیمی در جلسه شورای اداری بافق به آغاز خدمت مجدد در بافق اشاره کرد و گفت: خداوند را شاکرم توفیق داد تا مجدداً در جمع مردم خوب بافق باشم و همین جا از حسن اعتماد و عنایت استاندار یزد، دکتر فاطمی و معاون سیاسی استانداری یزد، دکتر عزیزی تشکر می کنم.

سرپرست فرمانداری بافق به خاطرات خوب خود از بافق اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به این شهرستان تعلق خاطر دارم و در این هشت سال که بافق نبوده ام اما با همکارانم در مجموعه فرمانداری در ارتباط بوده و انصاف حکم می کند تا بخاطر اتفاقات خوبی که روی داده، از خادمان مردم تشکر کنم.

صمیمی رویکرد خود در دوره مدیریت فرمانداری بافق را خدمت بی منت و حداکثری به مردم معرفی کرد و گفت: این خدمت در سایه اتحاد، همدلی، وفاق و تشریک مساعی تمامی مؤثرین شهرستان حاصل خواهد شد.

وی از بزرگان، نامداران، سرداران شهید، شاعر نامدار وحشی بافقی، آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی، آیت الله میزغنی زاده نام برده و با ایراد بیت « آگاه باش عالم هستی همه ز بهر توست / غیر از خدا هر آنچه خواهی، شکست توست » از شهید ابراهیم هادی، به خود و همه مسئولان و خادمان مردم تذکر داد که ملاک و هدف خدمت، رضای خدا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار