در نشست با انجمن موسیقی؛

شهردار بافق خواستار توسعه هنرمندانه موسیقی شد

بافق (پانا) - نشست صمیمی شهردار بافق و مسئول امور فرهنگی شهرداری با انجمن موسیقی شهرستان بافق در خانه فرهنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شهردار بافق خواستار توسعه هنرمندانه موسیقی شد

حمید زینلی، رئیس انجمن موسیقی شهرستان، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری، شهردار بافق به گزارش عملکرد این انجمن در طول مدت فعالیتش در خانه فرهنگ شهرداری پرداخت و اظهار کرد: با همت مربیان و مسئولین انجمن تاکنون بیش از ۶۰ هنرجو در رشته های متفاوت موسیقی در حال آموزش هستند و در آینده ای نه چندان دور با برگزاری جشنواره تکنوازی، شاهد نتیجه کار آنها خواهیم بود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره موزیسین های بافقی که بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادند، به سابقه این انجمن اشاره کرد و به بیان اهداف این انجمن پرداخت که مهمترین آنها برگزاری کنسرتی با عنوان (شرح پریشانی) است که تمام قطعه ها از اشعار نغز شاعر شهیر شهرستان بافق وحشی بافقی است.

در ادامه، سید علی نوروززاده، شهردار بافق، ضمن ابراز خرسندی از ایجاد چنین جریانی و قدردانی از تلاش و همت این انجمن، موسیقی را یک هنر ارزنده قلمداد کرد و سخن خود را با قرائت بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره موسیقی در بازدیدشان از مرکز موسیقی صدا و سیما که فرمودند: هنر موسیقی، تلفیقی از دانش، اندیشه و فطرت خدادادی است که مظهر فطرت خدادادی در درجه اول، حنجره انسان ها و در درجه دوم سازهاست که به دست انسان ها ساخته شده است پس می بینید که پایه، پایه الهی است.

وی پیرو سخنان مقام معظم رهبری که فرمود: موسیقی را نجات دهید، به هنرمندان حاضر گفت: موسیقی را در شکل هدفدار، پاک، سالم و هنرمندانه توسعه دهید و در این امر روی کمک همه جانبه مجموعه شهرداری نیز حساب کنید.

در پایان آقای خبیری و خانم ابراهیمی حضار را به اجرای دو قطعه (خزان) و (مخالف سه گاه) اثر استاد پرویز مشکاتیان، میهمان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار