فرمانده بسیج رسانه بافق:

فعالیت رسانه‌ها و مطبوعات بافق بی‌بدیل است

بافق (پانا) - فرمانده بسیج رسانه شهرستان بافق در اولین نشست مشترک شورا و هیئت اندیشه‌ورز این تشکیلات، فعالیت رسانه‌ها و مطبوعات بافق را بی‌بدیل دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت رسانه‌ها و مطبوعات بافق بی‌بدیل است

مهدی آخوندی در اولین نشست مشترک شورا و هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه بافق به ضرورت و اهمیت این تشکیلات پرداخت و گفت: اصلاح رویه و همچنین ایجاد تحول در تشکیلات بسیج رسانه، نویدبخش امید و رویش بیش از پیش در این عرصه است.

فرمانده بسیج رسانه بافق ادامه داد: رسانه های شهرستان، فعالیت ها و زحمات بی بدیلی دارند و امیدوارم در همگرایی و حمایت این زحمات پیشتاز باشیم.

آخوندی در پاسخ به مطالبه تعدادی از اصحاب رسانه تصریح کرد: با نگاه مساعد فرماندهی ناحیه مقاومت و همچنین مساعدت فرمانده حوزه مقاومت محمدرسول الله، نشست های شورا و هیئت اندیشه ورز در موعد مقرر برگزار خواهد شد و در این مسیر، ایفای نقش، تعامل و مشارکت رسانه های شهرستان را کما فی السابق مهم و لازم می دانیم.

دبیر هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه بافق در پایان از ایجاد تحول در بسیج رسانه خبر داد و تصریح کرد: سند برنامه سال ۱۴۰۱ فعالیت های این تشکیلات، ضمن استفاده از خرد جمعی کلیه گروه های نقش آفرین، با نگاه تحولی تنظیم و به منظور تصویب به شورا ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار