بالاخره زنوزی به انتقال تراکتور رضایت داد

تبریز(پانا) - طبق اخبار واصله محمدرضا زنوزی مالک پر سر و صدای تراکتور بعد از فراز و نشیب های فراوان در نهایت به انتقال و فروش تراکتور رضایت داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بالاخره زنوزی به انتقال تراکتور رضایت داد

بالاخره تیم تراکتور بعد از چندین فصل صندلی مدیریتی خود را عوض کرده و به زودی تیم پرآوازه تراکتور از هفته آینده پروسه انتقال به یک شرکت دولتی را در پی خواهد گرفت و بعد از چندین فصل افت و خیز زنوزی با این تیم و هواداران خداحافظی خواهد کرد.

قرمز های آذری که در این هفته با حکم سنگین و بحث برانگیز فیفا در مورد پرونده کوین کنستانت، بازیکنی که حتی یک بازی هم برای تراکتور انجام نداد مجبور به پرداخت غرامت شده که در نهایت زنوزی را مجبور به رضایت کرد اما به نظر با هدایت یک شرکت دولتی این وضعیت کمی سر و سامان بهتری پیدا کند.

اما این در شرایطی است که در ابتدای لیگ بیست و یکم حرف های ضد ونقیض بسیاری در رابطه با فروش تیم وجود داشت، اما زنوزی به اداره و پرداخت هزینه های تیم ادامه داد.

حالا با گذشت چند ماه زنوزی رضایت به واگذاری باشگاه تراکتور داده و شاهد مالکیت یک شرکت دولتی از این پس بر این باشگاه پرطرفدار خواهیم بود.

اما ترس اصلی همه بر این موضوع است که در بحث نگهداری دولتی همیشه معضلات و مشکلاتی بوده که در سال های گذشته و تیم های گوناگون شاهد این قضیه بوده این اما تراکتور تیم های گوناگون نیست که بتوان به راحتی آن را از دست داد یا به سرنوشتی شبیه ماشین سازی بدل کرد،این تیم حرف های زیادی برای گفتن داشته و در ادوار مختلف پر هوادارترین تیم آسیایی و نامزد قهرمانی بوده است و نمی‌توان تراکتور را در این منجلاب دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار