تراکتور دوباره ناکام ماند

تبریز(پانا)- تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال برابر پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک این بازی را به حریف تقدیم کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور دوباره ناکام ماند

تیم فوتبال پرسپولیس در سیزدهمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر امروز دوشنبه به مصاف تراکتور رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، عیسی آل کثیر (۱۰) و سیامک نعمتی (۵۵) برای پرسپولیس و پیمان بابایی (۲۴) برای تراکتور گلزنی کردند. ضمن اینکه مهدی ترابی در دقیقه ۶۶ پنالتی پرسپولیس را از دست داد و آن را به اوت زد.

پرسپولیس با این برد ۲۹ امتیازی شد و به یک امتیازی استقلال رسید که در حال حاضر در صدر جدول رده بندی قرار دارد. استقلال امروز برابر آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شده بود. تراکتور هم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

ترکیب تراکتور در این بازی محمدرضا اخباری، محمد مسلمی پور، آرش قادری، عبداله ناصری، عبداله حسینی، علی نجفی، شاهین ثاقبی (۷۹ - علی فتحی)، علی دشتی (۷۴ - محمد قنبری)، ابوالفضل رزاق‌پور (۷۱- محمد قادری)، سامان نریمان جهان (۷۴ - رضا دهقانی) و پیمان بابایی بود.

پرسپولیس این مسابقه را هجومی آغاز کرد و خیلی زد توسط عیسی آل کثیر به گل نخست رسید. آل کثیر در دقیقه ۱۰ با حرکت در عمق دفاع تراکتور موفق شد پاس مهدی ترابی را به گل تبدیل کند. کمتر از ۱۵ دقیقه بعد از این گل، پیمان بابایی با یک شوت سرضرب گل پرسپولیس را پاسخ داد و کار را به تساوی کشاند.

تراکتور علاوه بر این گل در دقیقه ۴۲ می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند یعنی زمانی که ضربه کاشته و زیبای ابوالفضل رزاق پور توسط حامد لک دروازه بان پرسپولیس راهی کرنر شد.

در ادامه پیام حیدری داور مسابقه یک پنالتی مشکوک به سود پرسپولیس اعلام کرد اما مهدی ترابی در دقیقه ۶۶ این پنالتی را به اوت زد تا سرخپوشان فرصت افزایش تعداد گل‌ها را از دست بدهند. تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه برای گلزنی ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه ۲ بر ۱ خاتمه یافت.

پیام حیدری در این مسابقه به فرشاد فرجی، حامد لک و علی شجاعی از پرسپولیس و کاظم محمودی (سرپرست)، بهزاد سلامی، آرش قادری، علی نجفی و عبدالله حسینی از تراکتور کارت زرد نشان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار