اجرای اولین پرفورمنس آرت تعلیمی و تربیتی استان خوزستان در امیدیه

امیدیه(پانا) - اولین پرفورمنس آرت تعلیمی و تربیتی در استان با نام «جنایت خاموش» کاری از هنرآموزان «نمایش خلاق» در بوستان دانشگاه امیدیه اجرا شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای اولین پرفورمنس آرت تعلیمی و تربیتی استان خوزستان در امیدیه

اولین اجرای پرفورمنس تعلیمی و تربیتی استان خوزستان توسط هنرآموزان نمایش خلاق در امیدیه با کارگردانی فرحناز قجابگلی با نام «جنایت خاموش» در پارک دانشگاه این شهرستان برگزار شد.

فرحناز قجابگلی در گفت و گو با پانا در خصوص این برنامه اظهار کرد: هدف از اجرای این پرفورمنس تلنگری بود به خانواده ها، مربیان و آموزگاران که از کلمات و عباراتی در مقابل کودکان خود به کار ببرند که بار منفی و مثبت دارند و با رفتار و کلامشان تاثیرات عمیقی بر رشد و پرورش شخصیت آنها می گذارند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آنها باید به این آگاهی برسند که با حرف زدن، کودکی با اعتماد به نفس به بار بیاورند، چرا که کودکان با روحی پاک و سرشتی ساده و زیبا پا به این دنیا می گذارند و این برخورد و رفتار ماست که تعیین کننده شخصیت بزرگسالی کودکانمان است.

وی در پایان گفت: این اجرا بر پایه روانشناسی رشد کودک با موضوع تاثیر مخرب کلام و برخوردهای ناآگاهانه بر روح و جسم کودک است.

لازم به ذکر است پرفورمنس آرت نمایشی است که از ترکیب چندین نمایش به وجود می آید و هنری متشکل از چند هنر همزمان مثل تجسمی، رقص و موسیقی و در لحظه اتفاق می افتد و حادثه جزئی از پرفورمنس خواهد بود و همه اتفاقات در این اجرا قابل پیش بینی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار