کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش امیدیه در استان خوزستان

امیدیه (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش امیدیه دربین شورای استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش امیدیه در استان خوزستان

احمدرضا کرایی با اعلام این خبر به پانا گفت:در چند سال گذشته شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار و با مشارکت فعالانه اعضای این شورا نقش مهم و بدون انکاری در تلاش‌های انجام گرفته جهت ایجاد تحرک و رشد وضعیت آموزشی و پرورشی شهرستان امیدیه ایفا کرده استـ

وی اضافه کرد: از عوامل موثر در این موفقیت تعیین آموزش و پرورش به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان از سوی فرماندار، پشتیبانی نماینده مردم، حمایت های امام جمعه، مسئول دفتر نماینده مجلس، مدیر عامل و مجموعه مدیریتی شرکت های نفت و گاز آغاجاری، بخشداران، شهرداران، شوراهای شهر و روستا، خیرین نیک اندیش و سایر اعضای موثر در شورا و همت و فداکاری همکاران فرهنگی، مساعدت و همکاری های اولیای فهیم، زحمات دانش آموزان عزیزمان و همچنین برنامه ریزی های عوامل اداری از جمله کارشناسی امور شوراها بوده است.

کرایی در ادامه گفت: این همکاری ها موجب کسب موفقیت هایی چون رتبه اول در پروژه مهر در سه سال متوالی، رتبه ششم آموزشی در استان، رتبه چهارم در حوزه پرورشی، رشد بالای قبولی های کنکور، افزایش بیش از ۱۴۰ کلاس به ظرفیت موجود و تامین، تجهیزات و... گردیده است.

مدیر آموزش و پرورش امیدیه این موفقیت را به ریاست و اعضای شورای آموزش و پرورش، جامعه بزرگ و فرهیخته فرهنگیان، اولیای دانش آموزان و آحاد مردم شهرستان امیدیه تبریک گفت.

گفتنی است که مقرر شده روز دوشنبه بیست و هفتم دی ماه ۱۴۰۰ فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و شهردار با حضور در شورای آموزش و پروش استان از سوی استاندار خوزستان مورد تقدیر قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار