مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹:

تحوّل در آموزش و پرورش، تنها با ارتقای صلاحیت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای منابع انسانی، محقق می‌شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 ، با حضور در جلسه شورای آموزگاران دبستان شهید نواب صفوی با تبیین شاخص‌های توسعه حرفه‌ای؛ بر ارتقاءدانش، تغییر نگرش، افزایش توانمندی و کسب مهارت‌های جدید و ویژگی های شخصیتی معلمان تاکید کرد که تاثیر بسزایی در فرایند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تحوّل در آموزش و پرورش، تنها با ارتقای صلاحیت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای منابع انسانی، محقق می‌شود

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، هادی حنیف نیا؛ مدیر منطقه 19 با حضور در جلسه شورای آموزگاران دبستان شهید نواب صفوی از نزدیک با آموزگارن این مدرسه دیدار و به گفت و گو پرداخت.

حنیف نیا در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه آموزگاران این مدرسه در دوران شیوع کرونا گفت: ظهور پدیده ناشناخته ای همچون کویید ١٩ به عنوان عامل تهدید سلامت جامعه و دانش آموزان، باورهای پیشین ما همگان را درباره کیفیت ارائه خدمات آموزشی و پرورشی در این شرایط ناپایدار را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه تحوّل در آموزش و پرورش، تنها با ارتقای صلاحیت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای منابع انسانی، محقق می‌شود گفت: در شرایطی که تغییرات سریع از ویژگی های قطعی جوامع امروز شمرده می شود، افزایش قابلیت انطباق سازمان ها با این تغییرات در درجه اول به سرعت و میزان توانایی نیروی انسانی آن به این تغییرات بستگی دارد و این مهم در مطالعات مدیریتی اغلب با ضرورت توسعه شایستگی های حرفه ای نیروی انسانی سازمان ها گره خورده و از میان همه نهادها، پیوند نیروی انسانی آموزش و پرورش با این مفهوم و قرارگرفتن وی در مسیر توسعه حرفه ای، ضرورت بیشتری خواهد داشت.

حنیف نیا در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین شاخص های توسعه حرفه ای گفت: ارتقاء دانش، تغییر نگرش، افزایش توانمندی و کسب مهارت های جدید و ویژگی های شخصیتی معلمان، تاثیر بسزایی در فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان ایفا خواهد کرد.

شایان ذکر است در این جلسه مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، به سوالات و دغدغه های معلمین این مدرسه پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار