مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹:

مدیران مدارس ابتدایی باید ناظران هوشیاری باشند

تهران(پانا)- مدیرآموزش و پرورش منطقه ١٩، در جلسه هم‌اندیشی مدیران، نظارت و هوشیاری بیش از گذشته مدیران بر ابعاد مختلف کارکردهای مدرسه را ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۱۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس ابتدایی  باید ناظران هوشیاری باشند

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ١٩، جلسه هم اندیشی مدیران با حضور هادی حنیف نیا؛ مدیر منطقه، رضا بخشی؛ معاون آموزش ابتدایی و مهدی شاملو؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی در دبستان تشییع برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه در این جلسه با قدردانی از زحمات مدیران و همکاران مدارس ابتدایی گفت: بازگشایی تدریجی و آموزش های تلفیقی در شرایط ناپایدار فعلی، نظارت و هوشیاری بیش از گذشته مدیران بر ابعاد مختلف کارکردهای مدرسه را ضرورت می بخشد.

وی با اشاره به اینکه آیین نامه جدید اجرایی مدارس اختیارت ویژه ای را بر عهده مدیران مدارس تفویض کرده است، افزود: در این راستا باید توجه کرد که مصوبات شورای مدرسه نمی تواند ناقض قوانین کلی و سیاست های مصوب وزارتی باشد و همچنین آموزش های حضوری هر دانش آموز در مدرسه نباید به دو ساعت در هفته تقلیل یافته یا اصلا آموزش حضوری انجام نگیرد.

شایان ذکر است در این جلسه مدیران مدارس به ارائه نکته نظرهای خود پرداخته و در خصوص موضوع های مشترک به هم اندیشی پرداختند.

همچنین در پایان جلسه حاضرین از نمایشگاه آثار خوشنویسی این مدرسه بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار