کسب 4 رتبه برگزیده کشوری توسط فرهنگیان خراسان‌رضوی در جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی

مشهد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اعلام کرد 4 نفر از همکاران فرهنگی استان به عنوان برگزیدگان جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب 4 رتبه برگزیده کشوری توسط فرهنگیان خراسان‌رضوی در جشنواره  تجارب و ایده‌های برتر اردویی

حسین شادکام در گفت و گو با پانا اظهار کرد: اولین جشنواره ­­کشوری تجارب و ایده‌­های برتر اردویی و اردوگاهی به منظور همراهی و اخذ تجربیات تخصصی و ایده‌های برتر اردویی و اردوگاهی مربیان و دانش‌آموزان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جشنواره، علاقه‌مندان و دست اندرکاران فعالیت‌­های اردویی و اردوگاه‌ها با ثبت خاطرات و تجربیات ماندگار، ارائه پیشنهادهای مدون علمی و عملیاتی و تولید آثار، گنجینه ارزشمندی را ارائه کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: در این جشنواره 4 نفر از همکاران خراسان رضوی به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
وی ادامه داد: از استان خراسان رضوی در رشته طرح توسعه اردوگاه‌ها سید غلامرضا میرزاده، مدیر اردوگاه ثامن الحجج، در رشته روایتگری راهیان نور، محمدکاظم درودی از ناحیه 6 مشهد، در رشته اقدام پژوهی، علی اصغر فتحی از شهرستان خواف و در رشته ایده های اردویی و پروین مفتاحی از ناحیه 3 مشهد، به عنوان منتخب جشنواره معرفی شدند. ­

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار