درخشش منطقه قرچک در جشنواره «تجارب و ایده‌های برتر اردویی»

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک از درخشش این منطقه در جشنواره «تجارب و ایده‌های برتر اردویی» خبر داد و اردوهای دانش‌آموزی و جشنواره‌های اردویی را برای یادگیری مهارت‌های زندگی در میان دانش‌آموزان بسیار موثر دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۳۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش منطقه قرچک در جشنواره «تجارب و ایده‌های برتر اردویی»

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک مقام فاطمه حسنی، مربی اردویی در شهرستان قرچک که حائز رتبه برتر در جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی است را تکریم کرد و گفت: مربیان خوب نه تنها از اندوخته‌های زندگی خود به دانش‌آموزان می‌بخشند، بلکه در راستای نشاط اجتماعی هم تلاش می‌کنند؛ نظام تعلیم و تربیت، همواره فعالیت‌های اردویی را در راستای بهبود فرآیند آموزش فرصتی مغتنم می‌داند.

وی تصریح کرد: منطقه قرچک در جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی خوش درخشید و این اتفاق را به سبب وجود همکاران فرهنگی با کفایت خود می‌بینیم.

دهقانی در ادامه افزود: تمامی آثار برگزیدگان جشنواره تجارب ایده‌های برتر اردویی در یک کتاب تولید و منتشر خواهند شد و این اتفاق باعث تشدید روحیه در میان همکاران فرهنگی می شود.

وی در پایان افزود: کارگزاران نظام تعلیم و تربیت در دوران شیوع کرونا و برچیده شدن کامل فعالیت‌های اردویی، شرایط سخت را به فرصت تبدیل کردند و ثابت کردند که برای شادی، نشاط و کشف استعدادهای دانش‌آموزان از فضای مجازی هم می‌توان بهره‌گیری کرد و متوقف نشد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار