امسال؛

۱۵ طرح خیرساز نوسازی مدارس استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

سمنان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت ۱۵ طرح این اداره کل با همراهی خیران نوع‌دوست استان تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ طرح خیرساز نوسازی مدارس استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

سعید هژبری با عنوان این مطلب که خیران در ۴۲ طرح نوسازی مدارس استان سمنان مشارکت دارند که ۱۵ طرح از این تعداد تا پایان امسال قابل بهره برداری است، یادآور شد: در استان سمنان ۸۶ طرح در دست احداث است که ۴۲ تا از این طرح ها مربوط به طرح های خیری است که ۱۵ طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه بودجه دولتی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، ۲۵ درصد کاهش داشت، افزود: اولویت در سال آینده با طرح های خیری است که بیشترین پیشرفت فیزیکی را دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان خاطرنشان کرد: رویکرد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بر مکان یابی دقیق و بر اساس نیازسنجی دقیق برای احداث مدارس است.

هژبری، با اشاره به نحوه کمک خیرین اظهارداشت: کمک های خیرین در سطح کلان و خرد صورت می گیرد که سطح کلان شامل ساخت حداقل ۳۰ درصد یک مدرسه و یا پرداخت هزینه ساخت آن از سوی خیرین مدرسه ساز است.

وی باعنوان این مطلب که عموم مردم در قالب طرح های مختلف مانند طرح «آجر به آجر» با پرداخت مبالغ اندک در امر ساخت مدرسه سهیم هستند، تصریح کرد: تهیه تجهیزات و کمک به تعمیر و بازسازی مدارس از جمله فعالیت های خیرین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار