در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود صورت گرفت:

افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی

سمنان (پانا) - مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود از افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی

فاطمه زهرابی، به نمایندگی از سیدحسین شاهچراغ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، در حاشیه مراسم افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با حضور شیرین محمدی پناه رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و موسایی نژاد معاون آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای، مجوز تاسیس مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی را به محمدی پناه رئیس دانشکده تقدیم کرد و گفت: امیدواریم با همکاری‌های دوجانبه از سوی دو مرکز فرصت‌های شغلی مناسب‌تری برای دانشجویان رقم بخورد.

محمدی‌پناه، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود نیز در حاشیه این مراسم خاطرنشان کرد: به‌منظور اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال، پس از جلسات متعدد و پیگیری‌های مکرر با مرکز فنی و حرفه‌ای استان و شهرستان، با درخواست این دانشکده در قالب تفاهم‌نامه مشترک در خصوص تأسیس این مرکز در دانشکده فنی دختران شاهرود موافقت شد.

وی افزود: پس از صدور مجوز از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای استان سمنان، پورتال ثبت‌نام از دانشجویان برای شرکت در دوره‌های تخصصی و مهارتی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود فعال شد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود خاطرنشان کرد: امروز آموزش‌های هدف‌دار فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی به‌عنوان یک راهبرد ملی برای دستیابی به رفاه اجتماعی، نوآوری و پدید آمدن فرصت‌های شغلی و همچنین رفع معضل بیکاری و کمک به اقتصاد کشور بسیار مورد توجه جامعه دانشگاهی است.

محمدی‌پناه افزود: جامعه امروز به دانشجویان کارآمدی نیازمند است که از توانمندی‌های چندسویه برخوردار باشند؛ به همین دلیل اهتمام ویژه به برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارت‌های تکمیلی موردنیاز دانشجویان در شرایط کنونی امری لازم و ضروری است و امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز، این مهم تا حد بسیاری محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار