شکارچیان متخلف استان قزوین در دام محیط بانان

قزوین(پانا)- شش گروه شکارچی متخلف در حین شکار و حمل اسلحه شکاری توسط نیروهای یگان حفاظت حفاظت محیط زیست استان در 48 ساعت گذشته دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
شکارچیان متخلف استان قزوین در دام محیط بانان

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، مهدی طاهری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان در توضیح این خبر اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مستقر در حوزه های استحفاظی شهرستان های استان در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در زمان بارش برف و یخبندان مناطق مختلف و در راستای پیشگیری از نقض قوانین و شکار حیات وحش در حوزه های استحفاظی شهرستان های قزوین موفق شدند چهار گروه شکارچی متشکل از 5 نفر شکارچی متخلف شروع به شکار را با پنج قبضه اسلحه شامل، یک قبضه اسلحه توسط محیط بانان الموت غربی در حوزه الموت غربی ، یک قبضه اسلحه شکاری توسط محیط بانان الموت شرقی در حوزه الموت شرقی، یک قبضه اسلحه توسط محیط بانان طارم سفلی در حوزه طارم و دو قبضه اسلحه توسط محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست و حراست اداره کل را دستگیر کنند.
وی اظهار داشت: در دو عملیات دیگر دو گروه از شکارچیان متجاوز در منطقه طارم و قزوین دستگیر که شامل دو نفر بوده و از شکارچیان در منطقه طارم یک قبضه اسلحه و لاشه 7 قطعه کبک و از شکارچی حوزه قزوین 5 قطعه سهره طلایی زنده و تعدادی تور، قفس و ادوات زنده گیری کشف و ضبط شد.
طاهری ادامه داد: پرونده متخلفین پس از تنظیم صورت مجلس در محل وقوع جرم ، جهت بررسی و اعلام حکم به مراجع قضایی مربوطه ارایه گردید.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور مستمر و شبانه روزی و در ایام تعطیل نسبت به انجام عملیات گشت و کنترل در مناطق اقدام و در صورت مشاهده تخلف محیط زیستی با همکاری مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار