استاندار تهران: قرارگاه مقابله با سرقت خودرو تشکیل شده است

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به انجام مداکره با خودروسازان برای تقویت ایمنی خودروها در مواجهه با سرقت گفت قرارگاه مقابله با سرقت خودرو تشکیل شده است و دستگاه‌های مختلفی از جمله وزارت صنعت و معدن، پلیس، شهرداری عضو این قرارگاه هستند. ما هم به صورت اختصاصی با نمایندگان شرکت ایران‌خودرو و سایپا جلسه برگزار کردیم.

کد مطلب: ۱۲۴۲۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران:  قرارگاه مقابله با سرقت خودرو تشکیل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری درباره قرارگاه اجتماعی تهران گفت: جلسه‌ای در هفته گذشته با حضور ۴۰ نفر از روسای دستگاه‌ها و سازمان‌ها تشکیل دادیم و در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر تصمیم‌گیری شد. قرار شد ۱۰ هزار نفر به ظرفیت تهران اضافه شود. این کارگروه و جلسه هم در ذیل همان قرارگاه اجتماعی برگزار شده است و در حال حاضر جلسات تخصصی هم در حال برگزاری است.

وی افزود: این موضوع در جلسه‌ای که در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر بود نیز بحث شد، ما در تهران به عنوان پایتخت نمی‌توانیم برخی از مسائل را از سر خودمان باز کنیم.

استاندار تهران بیان کرد: ممکن است هموطنی از یک شهری به تهران بیاید متقابلا یک نفر هم از تهران به شهرستان دیگری برود. اینکه ما بخواهیم این افراد را بین استان‌ها جابجا کنیم در حقیقت جابجایی صورت مسئله است و حل مسئله نیست.

وی تصریح کرد: جابجایی معتادان متجاهر از تهران به دیگر شهرها اولویت کاری ما نیست. اگر این معتادان متجاهر که گفته می‌شود از شهرهای دیگر به تهران آمده‌اند در تهران جمع‌آوری شوند فعلا همین‌جا نگهداری می‌کنیم تا درمان شده و اقدامات بازتوانی برای آن‌ها صورت گیرد.

منصوری در بخش دیگری از سخنان خود درباره قرارگاه مقابله با سرقت گفت: دستگاه‌های مختلفی از جمله وزارت صنعت و معدن، پلیس، شهرداری عضو این قرارگاه هستند. ما هم به صورت اختصاصی با نمایندگان شرکت ایران‌خودرو و سایپا جلسه برگزار کردیم.

استاندار تهران با اشاره به انجام مداکره با خودروسازان برای تقویت ایمنی خودروها در مواجهه با سرقت تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد ضعف برخی از خودروهای تولید داخل در مواجهه با پدیده سرقت است. ضعف‌ها در این جلسه کاملا به صورت کارشناسی مطرح شد. برخی از ضعف‌ها توسط دوستان رفع شده است، اما برخی از نقایص همچنان وجود دارد.

وی افزود: مقرر شد مجموعه پلیس آگاهی با نماینده استاندار و مجموعه خودروسازان کارگروهی را تشکیل دهند و جزییات این مباحث را با هم تحلیل کرده و آسیب‌ها را احصاء کرده و برای رفع آن چاره‌اندیشی کنند. این اقدامات در حال حاضر در حال انجام است و ان‌شاءالله در جلسه بعد قرارگاه مقابله با سرقت گزارش این اقدامات ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار