سرقت خودرو تحت پوشش ماشین امدادگر

تهران (پانا) - پلیس پیشگیری تهران اعلام کرد یک سارق خودرو را دستگیر کرده که با پوشش جرثقیل به عنوان امدادگر، خودروهای دیگر را سرقت می‌کرده است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سرقت خودرو تحت پوشش ماشین امدادگر

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی افزود: در پی افزایش سرقت خودرو در محله ستارخان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان برعهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی به سرقت خودروها به وسیله یک دستگاه جرثقیل پی بردند، افزود: در تحقیقات و بررسی های تخصصی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم دستگیر و جرثقیل و یک دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به سرقت خودرو با استفاده از جرثقیل و در پوشش خودروهای امدادرسان و ۵ فقره سرقت مشابه و همچنین انتقال خودروهای سرقتی از طریق باربری به استان‌های جنوبی کشور اعتراف کرد و مال‌باختگان نیز شناسایی شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به دستگیری همدست دیگر وی که در باربری خودروها را انتقال می‌داد، گفت: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال‌باختگان ادامه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت همچنین از انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ و کشف بیش از 2کیلو هروئین خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزییات این خبر افزود: متهمان که ۲ خواهر و یک جاری بودند با تشکیل باندی مجرمانه به توزیع هروئین می پرداختند.

وی گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به منظور تحقق اهداف سازمانی در خصوص انهدام باندهای فعال در منطقه شوش، هرندی و مولوی، مطلع شدند اعضای یک باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر به سرکردگی زن جوانی به نام "مرجان" ضمن تشکیل یک باند مجرمانه مبادرت به تهیه و توزیع گسترده انواع مواد مخدر در منطقه هرندی تهران با شیوه و شگردها خاص می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد تهران ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، اعضای باند بصورت بسیار ماهرانه در پوشش اجاره یک باب منزل مسکونی در منطقه دروازه غار اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می پوشانند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت مواد فروشان ادامه یافت تا اینکه در نهایت ماموران که از مدت ها قبل مخفیگاه متهمان را زیر نظر داشتند با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی اقدام به ورود به مخفیگاه سوداگران مرگ کردند و ضمن دستگیری هر سه زن مواد فروش موفق شدند ۲کیلو و ۴۰۰گرم هروئین و مبلغ ۲۷۰میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار