نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

اختیارات استانداران در بودجه ۱۴۰۱ افزایش یافته است

قزوین (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت در بعضی از بندهای لایحه بودجه ۱۴۰۱ اختیارات استانداران افزایش یافته است که می‌تواند انعطاف عملیاتی در اجرای طرح‌های مختلف را زیاد کند.

کد مطلب: ۱۲۴۱۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اختیارات استانداران در بودجه ۱۴۰۱ افزایش یافته است

رجب رحمانی پیش از ظهر امروز در دومین نشست مجمع خیران استان قزوین که در سالن کنفرانس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه لایحه بودجه 1401 بر مبنای شرایط تحریمی نوشته شده، بنابراین بودجه سال آینده انقباضی خواهد بود و در برخی از بخش‌ها شاهد کاهش اعتبارات هستیم.

وی با بیان اینکه بودجه انقباضی به معنای کاهش کارآمدی دولت نخواهد بود، گفت: در سال‌هایی که سالانه 120 میلیارد دلار نفت و فرآورده‌های نفتی فروختیم، به دلیل تخصیص‌های غلط در قانون بودجه بسیاری از منابع ارزی و ریالی کشور به هدر رفت. بنابراین هزینه‌کرد دقیق و هوشمندانه یکی از ویژگی‌های لایحه بودجه سال آینده به شمار می‌آید.

رحمانی با اشاره به تغییرات بودجه 1401 نسبت به سالیان گذشته اضافه کرد: در بعضی از بندهای لایحه بودجه 1401 اختیارات استانداران افزایش یافته است که می‌تواند انعطاف عملیاتی در اجرای طرح‌های مختلف را زیاد کند. ضمن اینکه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای در این بودجه افزایش یافته که امیدواریم باعث توسعه و رشد هر چه بیشتر استان‌ها و مناطق محروم شود.

وی عنوان کرد: در کنار منبع بودجه‌ای استفاده از ظرفیت خیران نیز ضرورت دارد و نقش و حضور آن‌ها بدون در نظر داشتن جریانات سیاسی قابل مشاهده است و مجلس نیز برای حل مشکلات مردم از مجمع خیران حمایت می‌کند.

خبرنگار : معین بصیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار