کمک به خانواده‌های کم بضاعت دانش‌آموزان در رودهن

رودهن (پانا)- به خانواده‌‌‌‌‌های کم‌‌بضاعت دانش‌آموزان در رودهن در شب یلدا کمک‌های معیشتی اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک به خانواده‌های کم بضاعت دانش‌آموزان در رودهن

ملیحه رباط‌سرپوشی، فرمانده بسیج دانش‌آموزی بخش رودهن بیان کرد: طی برنامه‌ریزی‌ها و جلسات برگزار شده در حوزه بسیج رودهن مقرر شد همزمان با آغاز زمستان و گرامیداشت آیین سنتی و باستانی یلدا در ایران، برنامه‌ای جهت کمک به دانش‌آموزانی با خانواده های کم‌بضاعت صورت پذیرد، بنابر‌این اسامی خانواده‌های دانش‌آموزان کم‌بضاعت مستقر در روستای مهرآباد رودهن که به لحاظ معیشتی خانواده‌های کم‌برخوردار زیادتری در این روستا زندگی می‌کنند، جمع آوری و ۲۰۰ بسته‌ هدیه معیشتی یلدایی بین این دانش‌آموزان طی مراسمی تحت عنوان یلدای جهادی تقسیم و اهدا شد.

وی تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌های جهادی حرفی برای گفتن دارد. روحیه بسیجی و ارزش‌هایی که در بطن یک بسیجی مورد ستایش است، بی‌شک حس هم‌نوع‌دوستی و به طور خاص احترام و ارزش نهادن به هم‌وطن است. کلیه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه کمک به این دانش‌آموزان توسط نیروهای بسیجی جمع‌آوری و بودجه‌بندی شد تا طبق سرمایه در اختیار بتوانیم تعداد بیشتری دانش‌آموز را تحت پوشش قرار دهیم. این حرکت را از شب یلدا آغاز کردیم و به طور مستمر پیگیر اجرای این گونه برنامه‌ها در مدارس جهت کمک‌ به خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت هستیم تا بتوانیم حتی به اندازه کم هم که شده نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

سر‌پوشی تصریح کرد: یلدای جهادی در واقع جهاد برای این منظور بود که اعلام کنیم بسیج و هم‌رزمان بسیجی در رودهن چون نبضی تپنده پیگیر احوال مردم هستند. دانش‌آموزان ما آینده‌سازان فردای این کشور هستند گاهی یک شادی کوچک که کسی به آنها هدیه می‌دهد چراغ راه روشنی برای روزهای آینده است و بذرامیدی بر دل‌ها می‌پاشد که بی‌شک ثمره آن ایرانی آبادتر وخوشحال در آینده خواهد بود.

وی افزود: برای یک بسیجی یلدا نه آغاز حرکت بود و نه پایان آن، بلکه بسیج چون رودی روان است تا در جریان باشد و گهگاهی بارقه امیدی باشد یا لبخندی که می‌کارد به امید روزی که درختان تنومندی شوند و خواهران و برادران بسیجی بیشتری به این رود اضافه شوند بی شک آن روز فتح اقیانوس کار سختی نخواهد بود.

سرپوشی ادامه داد: در این مراسم سروان صالح پاوندی فرمانده سپاه رودهن، حجت‌الاسلام علی مرادی امام جماعت مسجد علی ابن‌ابیطالب(ع) مهرآباد، بهادر کوچکی دهیار روستای مهرآباد، سید احمد الهی‌نیا معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن، محمدمهدی ‌خانی رئیس شورای رودهن و اشکان همتی مسئول اتحادیه انجمن‌هی اسلامی رودهن نیز حضور داشتند.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار