مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان:

هر شهید یک سند افتخار برای این مردم است

زبرخان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان در جلسه هم اندیشی یادواره شهدای روستای باغشن زبرخان گفت هر شهید یک سند افتخار برای این ملت و مردم است.

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هر شهید یک سند افتخار برای این مردم است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا قهرمانان ملی ما هستند و هر شهید یک سند افتخار برای این ملت و مردم است.

سید عبداله حسینی با بیان اینکه هر شهید در هر مکان کشور عزیزمان یک الگو، اسطوره و قهرمان است، خاطرنشان کرد: بسیاری از جوامع دیگر به گونه ای تلاش می کنند که قهرمان سازی کنند و نسل جدیدشان را با الگوگیری از این قهرمانان تربیت کنند.

وی افزود: مکتب ما مکتب اسلام و تشیع است و خط و مسیر ما همان مسیری است که از زمان پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) شکل گرفت و تا زمان امام حسین(ع) این مسیر ادامه پیدا کرد و از صدر اسلام تا به امروز، مکتب ایثار و شهادت با رشادت های قهرمانانه شهدا زنده نگه داشته شده است و در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به زنده نگه داشتن یاد شهدا نیازمندیم.

حسینی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، بیان کرد: این فرموده مقام معظم رهبری نشان دهنده این است که ما باید این مسیر و چراغ را روشن نگه داریم و شهادت بالاترین مرتبه ایثار در درگاه خداوند است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان تصریح کرد: امروز این فرهنگ شکل گرفته است و استکبار از همین امر واهمه و ترس دارد، چرا که در اکثر کشورهای اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت گسترش یافته و دشمن با تمام وجود با این مکتب مبارزه می‌کند و سعی بر جلوگیری آن دارد و راهی نداریم جز این که نسل جدید را با شهدا و اسطوره های خودمان آشنا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار