برگزاری نخستین جشنواره همکلاسی آسمانی من با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خراسان رضوی

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش خراسان‌رضوی از برگزاری نخستین جشنواره استانی همکلاسی آسمانی من به عنوان بخش ویژه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا در سال تحصیلی 1401-1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جشنواره  همکلاسی آسمانی من  با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین شادکام با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی همکلاسی آسمانی من تصریح کرد: معاونت پرورشی فرهنگی آموزش وپرورش استان با همکاری کنگره دانش آموزان و معلمان شهید سازمان بسیج دانش آموزی و مرکز شهید پژوهی استان خراسان رضوی، بخشی ویژه با عنوان همکلاسی آسمانی من، با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا در سال تحصیلی 1401-1400 طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه آثار جشنواره استانی همکلاسی آسمانی من مستقل از آثار چهلمین دوره جشنواره فردا داوری خواهد شد اظهار کرد: آثار راه یافته به مرحله استانی در جشنواره فردا که با موضوعات این بخش همخوانی داشته باشند، علاوه بر جشنواره فردا، در این بخش نیز داوری خواهند شد.

شادکام با بیان اینکه جدول زمان بندی و تحویل آثار بر اساس جدول زمان بندی چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا است و دبیرخانه در کانون های فرهنگی تربیتی ادارات تشکیل می شود، افزود: دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم مخاطب جشنواره استانی همکلاسی آسمانی من هستند و هر دانش آموز به تفکیک جنسیت و رشته فقط در یک رشته در مرحله استانی امکان حضور دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و معلمان شهید استان خراسان رضوی، دانش آموزان و پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس، شاخصه های مکتب شهید سلیمانی و ایستادگی و پیروزی جبهه مقاومت موضوعات این جشنواره به شمار می روند گفت: این جشنواره استانی در برگیرنده رشته های ادبی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه و هنرهای دستی و تجسمی است.

وی با بیان اینکه همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی از پوستر این جشنواره رونمایی خواهد شد تصریح کرد: مهلت ارسال آثار در مرحله استانی 15 اسفندماه خواهد بود و اختتامیه جشنواره همزمان با اعلام نتایج چهلمین جشنواره فردا، اردیبهشت 1401 برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار