نقش مدیران در ترویج شعائر دینی بسیار پر رنگ است

پردیس (پانا) - حجت‌الاسلام والمسلمین حسین خانی معاون نماینده نهاد ولی فقیه در ششمین جلسه مدیران متوسطه شهرستان پردیس گفت نقش مدیران در ترویج شعائر دینی بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش مدیران در ترویج شعائر دینی بسیار پر رنگ است

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسین خانی معاون نماینده نهاد ولی فقیه و حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس بر اهمیت نقش تربیتی مدیران تاکید کرد.

معاون نماینده نهاد ولی فقیه با بیان نقش آگاه‌سازی بانوی بزرگ جهان اسلام ضمن تسلیت ایام فاطمیه به لزوم توجه به نقش پررنگ مدیران در ترویج شعائر دینی پرداخت.

در بخش دیگری از این جلسه حسن شرفی‌پور معاون آموزش متوسطه نیز نکاتی در خصوص برنامه امتحانات داخلی و نهایی، اجرای طرح تعالی مدیریت و برنامه ویژه مدارس ارائه کرد.
شایان ذکر است رییس دانشگاه آزاد، معاون آموزشی دانشگاه و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی پردیس از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

در پایان مصطفی حسنوند مدیر آموزش و پرورش پردیس در خصوص ارزشیابی و انواع آن و توجه به لزوم هر هفته یک شعار تربیتی در مدارس، در راستای اهداف دوره‌های تحصیلی به تفصیل سخنرانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار