کسب رتبه برتر کشوری از سوی گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان قم

قم (پانا) - گروه تحقیق و پژوهش و شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان قم همزمان با هفته پژوهش از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان رتبه‌های دوم و برتر کشوری معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری از سوی گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان قم

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، «امیرحسین ملاحسینی» رئیس اداره تحقیق و پژوهش این اداره کل، اظهار داشت: بر اساس اعلام نتایج رسمی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش، از سوی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان قم متشکل از اعضای شورای معاونین، نمایندگان دانشگاه‌ها و پژوهشگران استان، در بین استان‌های کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

ملاحسینی ادامه داد: همچنین گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان قم توانست با افتخار رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در هفته پژوهش همچنین دو دانش آموز پژوهشگر و فناور و سه فرهنگی پژوهنده از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان نفرات برتر کشوری معرفی شدند.

رئیس اداره تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان قم با تبریک این موفقیت ها افزود: به منظور تجلیل از پژوهشگران برتر دانش‌آموزی و فرهنگی و تقویت روحیه خودباوری و مثبت اندیشی در پژوهش و تحقیق، در مراسمی با حضور مسئولان استانی از تلاشگران این عرصه در آموزش و پرورش قم تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار