معاون آموزش متوسطه منطقه ۴ در آیین تجلیل از پژوهشگران:

آموزش‌های پژوهش‌محور و توسعه هنرستان‌ها محور فعالیت‌های آموزش متوسطه است

تهران (پانا) - آیین تجلیل از پژوهشگران منطقه ۴ و نمایشگاه دستاوردهای هنرستان‌ها با محوریت پژوهش و توسعه رشته‌های هنری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌های پژوهش‌محور و توسعه هنرستان‌ها محور فعالیت‌های آموزش متوسطه است

آیین تجلیل از پژوهشگران برتر منطقه ۴ و نمایشگاه توسعه هنرستان ها با حضور احمد نادری، نائب رییس اول کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس، نادر قاسمی پور؛ عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، زهرا شیخی؛ سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آ دری؛ معاون آموزش متوسطه شهر تهران، لیثی؛ مسئول پژوهش سراهای شهر تهران، محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، شهاب روزبهانی؛ معاون آموزش متوسطه، مهدی احمدپور؛ کارشناس مسئول آموزش فنی و حرفه ای صبح در مرکز باقرالعلوم برگزار شد.

شهاب روزبهانی؛ معاون آموزش متوسطه تصریح کرد: برنامه در دو حوزه پژوهش سرا و هنرستان ها با هدف تجلیل از رتبه های برتر علمی و پژوهشی و همچنین توسعه و تقویت هنرستان ها برگزار شد.

وی ادامه داد: در زمان دو سال شیوع بیماری کرونا که آموزش ها تخت تاثیر قرار گرفت رویکرد ما در آموزش همواره پژوهشی بوده و آموزش های پژوهش محور را تقویت کردیم که در این راستا پژوهش سرای آفرینش منطقه ۴ بسیار خوب عمل کرد و جذب بالای دانش آموزان گویای این مطلب است.

روزبهانی ادامه داد: هنرستان‌ها نقش بی‌بدیلی در اشتغال و حل معضلات آن دارد و معاونت آموزش متوسطه همواره سعی کرده با حمایت های خود در توسعه هنرستان ها و سوق دادن دانش آموزان به سمت هنرستان ها فعالیت های محوری داشته باشد.

در ادامه مهدی احمدپور با اشاره به برگزاری نمایشگاه از کارهای پژوهشی هنرجویان و هنر آموزان گفت: این هفته فرصتی مناسب برای به نمایش گذاشتن فعالیت هنرآموزان و مربیان آموزشی است.

احمدپور در ادامه به برنامه هفته پژوهش درمنطقه ۴ اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسه مدیران و تقدیر از مدیران پژوهشگر و مسابقه ویژه هنرآموزان و هنرجویان و آشنایی با جدیدترین متد فعالیت های هنری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار