رشته‌های مختلف آوایی در سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان

شهرری (پانا) - دبیر بخش هنرهای آوایی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور از انواع رشته‌های آوایی در سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رشته‌های مختلف آوایی در سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان

سعید مجیدی‌، دبیر بخش هنرهای آوایی سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور گفت: رشته لالایی‌خوانی ویژه دختران دوره متوسطه در بخش هنرهای آوایی، رشته تک‌گویی، سرود گروهی و همگانی به رشته‌ها افزوده شده است.

مجیدی اعلام کرد که از سال گذشته رشته لالایی‌خوانی اضافه شده است و با هدف محتوای عاطفی آن که خواندن این نواها برای همه دختران سرزمین که در آینده مادرانی مهربان و دلسوز هستند، ممکن سازد بنابراین ما این رشته را برای دختران مقطع دوم متوسطه قرار دادیم.

وی اظهار کرد: اگرچه لالایی را وسیله‌ای برای تعامل میان مادر و فرزند می‌دانیم، مفاهیمی که در قالب لالایی سروده شده است معمولاً برای مخاطب کودک قابل درک نیست.

مجیدی یادآور شد: با توجه به اینکه پراکنش ذرات دهانی هنگام آوازخوانی نسبت به سخن گفتن عادی بسیار بیشتر است، فعالیت‌های رقابتی حضوری گروه‌های سرود امسال برگزار نخواهد شد. امیدواریم در آینده نزدیک با ریشه‌کنی این بیماری دوباره شور و انرژی اجراهای حضوری به صحنه برگردد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار