رئیس کمیته سیاسی ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در گفت‌وگو با پانا:

دولت به دنبال رفع تحریم‌ها به نفع ملت است

مدیرانی از کابینه باید درباره برخی از انتصابات دقت کنند/ در زمینه اقتصاد انتظارات مورد نظر مردم اتفاق نیفتاده است

تهران (پانا) - دبیرکل جبهه حامیان ولایت و رئیس کمیته سیاسی ستاد انتخابات آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد صد روز اخیر دولت، تاکید کرد هنوز حرف و حدیث‌هایی درباره رفیق‌بازی و فامیل‌بازی از سوی برخی از مدیران وجود دارد. وی گفت که مردم متوجه این موضوعات می‌شوند و این اتفاقات، عملکرد مثبت و نیت پاک آقای رئیسی را زیر سوال می‌برد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دولت به دنبال رفع تحریم‌ها به نفع ملت است

دلاور صیامی در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد صد روزه دولت سیزدهم اظهار کرد: «رئیس‌جمهوری گزارش صد روزه عملکرد دولت را به مردم ارائه کردند، مردم حتما این گزارش را تحلیل خواهند کرد چون بهترین قضاوت کننده و داور هستند.»

وی ادامه داد: «رئیس‌جمهوری با شعار عدالت روی کار آمد ‌و دولت سیزدهم از ابتدا بر موضوع اقتصاد و معیشت مردم تاکید کرد، تاکنون همینطور بوده و امیدوارم از این به بعد هم ادامه پیدا کند.»

دبیرکل جبهه حامیان ولایت اضافه کرد: «در ۸ سال گذشته مردم ایران با چالش‌های متعددی روبه‌رو بودند که مهمترین آن اقتصاد است. اکنون هم در زمینه اشتغال و معیشت مردم با چالش جدی مواجه هستیم و اهتمام نیروهای انقلاب بر این است تا این وضعیت را به حداقل رسانده و رفع کنند.»

صیامی به اولویت‌های دولت در صد روز اخیر اشاره کرد و گفت: «در ۱۰۰ روز گذشته، جان مردم در اولویت بود و رئیس‌جمهوری هم همین موضوع را اولویت اول قرار داد و ما مشاهده کردیم که با آوردن واکسن و تزریق آن به مردم، جلوی مرگ و میر گرفته شد.»

وی تصریح کرد: «در زمینه اقتصاد اما انتظار مورد نظر مردم اتفاق نیفتاده است اما معنایش این نیست که دولت کوتاهی کرده باشد. دولت کوتاهی نمی‌کند. دولت موضوع برجام را در دستور دارد و نظر حاکمیت هم بر این است که موضوع رفع تحریم‌ها دنبال شود. ما می‌دانیم که رقیب ما روراست نیست و به همین خاطر تیم مذاکره‌کننده ایران باید با هوشیاری عمل کند.»

رئیس کمیته سیاسی ستاد انتخابات آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بیان وضعیت درون دولت در صد روز اخیر، گفت: «در بحث انتصابات هم حرف و حدیث‌هایی وجود دارد که دوستان کابینه و وزرا و مدیرانی که انتخاب شدند باید از رفیق‌بازی و فامیل بازی دوری کنند. شخص رئیس‌جمهوری این را چندین بار تاکید کردند که دوستان دوری کنند اما متاسفانه این موضوع در کابینه دیده می‌شود و بدین ترتیب شایسته‌سالاری کمرنگ می‌شود.»

صیامی تاکید کرد: «مردم متوجه این موضوعات می‌شوند و این اتفاقات، عملکرد مثبت و نیت پاک آقای رئیسی را زیر سوال می‌برد. مقصود من برخی از افراد است که باید دقت کنند.»

وی به حوزه سیاست خارجی هم اشاره و افزود: «در سیاست خارجی هم اهتمام حاکمیت و دولت این است که برجام را به نفع ملت به اتمام برسانند.»

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: «انتظارات این است که گرانی وجود نداشته باشد. مردم انتظار دارند گرانی مهار شود، ارزان که نمی‌شود گران هم نباید بشود. مردم انتظار دارند که ثبات بازار را سریعا مشاهده کنند. همه معتقدند که شخص رئیس‌جمهوری به دنبال این است که موضوع اقتصاد را سامان دهد. فعلا از محبوبیت آقای رئیسی کم نشده است. شاید انتظارات مردم هنوز برآورده نشده است ولی مردم اذعان دارند که آقای رئیس‌جمهور به دنبال این است که از مشکلات مردم بکاهد.»

دلاور صیامی گفت: «در هشت سال گذشته شاهد نبودیم که رئیس‌جمهوری در بین مردم حاضر شود و مشکلات و صدای اعتراض آن‌ها را بشوند و فردای همان روز معترضان را به دفتر خود فرابخواند و مشکلات آن‌ها را سامان دهد. آقای رئیسی مردمی حرکت می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار