بختیاری در آیین تجلیل از افتخارآفرینان دانشگاه فرهنگیان:

یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته توانمندسازی دانش‌آموزان است؛ افرادی که امروز پذیرفته شدند دانش‌آموزان دیروز، دانشجویان امروز و معلمان فردا هستند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی دانش‌آموزان است

مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین تجلیل از مددجویان کمیته امداد پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه شغلی انتخاب کردید که شغل انبیاء است، اظهار کرد: امروز ۵۴۶ از مددجویان ما در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند که ۲۳۱ نفر از آن‌ها شهری و ۳۱۵ نفر روستایی، ۹ نفر از مرزنشینان و یک نفر از عشایر هستند. نباید امروز از روستاییان غافل شویم تا روستاهای ما خالی شوند. از بین پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان ۱۶۲ نفر زن و ۲۸۵ نفر مرد هستند.

وی افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی دانش‌آموزان است؛ افرادی که امروز پذیرفته شدند دانش‌آموزان دیروز، دانشجویان امروز و معلمان فردا هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: امروز ۷۰۰ هزار دانش‌آموز امانت در دست‌ ما هستند که باید بتوانیم در حوزه توانمندسازی آن‌ها اقداماتی را انجام دهیم.

بختیاری با اشاره به همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش گفت: اگر همراهی آموزش و پرورش نبود، ما نمی‌توانستیم بسیاری از دانش‌آموزانمان را شناسایی کنیم؛ این بزرگترین کمکی بود که به کمیته امداد شد.

وی با بیان اینکه رسیدن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به خودباوری مهمترین برنامه امداد است، افزود: امروز ۱۴ هزار دانش‌آموز در بیش از 5 هزار مدرسه هیئت امنایی و غیرانتفاعی به صورت رایگان در حال تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار