کسب 60 رتبه برتر نوجوانان عاشورایی شهرستان‌های استان تهران در پویش فرهنگی نهمین سوگواره سراسری احلی من العسل

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب 60 رتبه برتر در پویش فرهنگی و کسب جایگاه نخستِ نهمین سوگواره سراسری احلی من العسل درکشور توسط نوجوانان عاشورایی شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب 60 رتبه برتر نوجوانان عاشورایی شهرستان‌های استان تهران در پویش فرهنگی نهمین سوگواره سراسری احلی من العسل

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ سید مجتبی هاشمی گفت: سوگواره «احلی من العسل» هر ساله در روز ششم محرم به یاد رشادت‌های حضرت قاسم بن الحسن(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مانند سال گذشته به توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این سوگواره به شیوه‌ای جدید و با حضور محدود و نمادین دانش‌آموزان برگزار شد، گفت: برگزاری مراسم نمادین و محدود حضوری درمناطق با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی،کاروان رهپویان حضرت قاسم(ع) و اجرای گروه‌های سرود سیار در محله‌های شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پویش مجازی و جمع‌آوری آثار از اول محرم تا روز اربعین حسینی در بخش‌های مختلف ادبی، هنری و معرفتی از جمله بخش‌های مختلف برگزاری این سوگواره بود.

هاشمی بیان کرد: دانش‌آموزان استان، آثار خود را از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد به دبیرخانه کشوری این پویش واقع در استان زنجان ارسال نموده و پس از داوری، شهرستان‌های استان تهران رتبه برتر را در تعداد آثار منتخب در کشور به خود اختصاص داد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک این موفقیت به دانش‌آموزان، مربیان و معاونین پرورشی و امورفرهنگی مدارس سراسر استان تصریح کرد: نوجوانان عاشورایی استان ثابت نمودند که با تأسی از الگوی کربلایی خود حضرت قاسم بن الحسن (ع) و ادامه دهنده راه سردار حاج قاسم سلیمانی هستند و در گام‌ دوم انقلاب با تمام توان برای ساخت ایرانی قوی، کمر همت خواهند بست تا زمینه ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و حکومت مهدوی(عج) باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار