برگزاری کارگاه آموزشی تجربه‌نگاری ویژه جشنواره تجارب برتر تربیتی

تهران (پانا) - به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، کارگاه آموزشی تجربه‌نگاری ویژه دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی تجربه‌نگاری ویژه جشنواره تجارب برتر تربیتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی با هدف آموزش مدرسان میانی و آماده‌سازی همکاران جهت بهبود کیفیت اجرای دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و ارائه آثار تربیتی تأثیرگذار، کارگاه تربیت مدرس میانی را با محوریت شیوه‌نامه جشنواره مذکور برگزار کرد.

در این جلسه نمایندگان مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران در جلسه حضوری و سایر همکاران استان از طریق کانال‌های استانی در بستر شبکه شاد از محتویات دوره که توسط مدرسان مجرب کشوری ارائه شد، بهره‌مند شدند.

این کارگاه با این نگرش برگزار شد تا با توانمندسازی همکاران بتواند گامی موثر در ترغیب همکاران به شرکت در پژوهش‌های تربیتی، کیفیت اجرا و داوری جشنواره مذکور باشد تا شاهد درخشش شرکت‌کنندگان در این زمینه باشیم.

شایان ذکر است دهمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با حضور تمامی همکاران آموزشی، پرورشی و اداری از زمان ابلاغ رهنمود اجرایی جشنواره مذکور، در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار