دومین رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت صنایع تبدیل کشاورزی و صنایع غذایی برگزار می‌شود

شیراز (پانا) - دومین رویداد کارآفرینی با محوریت صنایع تبدیل کشاورزی و صنایع غذایی از 18 آذرماه و به صورت نیمه حضوری در 6 اداره کمیته امداد شهرستان شیراز آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت صنایع تبدیل کشاورزی و صنایع غذایی برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر از برگزاری دومین رویداد خلاق کارآفرینی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با همکاری فن بازار منطقه‌ای داد.
محمد بذرافشان، در ادامه افزود: واژه‌هایی از جمله استارت آپ، استارت آپ ویکند، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ... در این چند سال به ادبیات حوزه کارآفرینی ورود و امروزه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های حوزه کسب و کار را به خود اختصاص داده و مزایای قابل توجهی برای کشور نیز داشته است.
بذرافشان با بیان اینکه کشور دارای جمعیتی از جوانان تحصیل کرده است که با مشکل بیکاری و کمبود منابع اقتصادی مواجه هستند، اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها می‌تواند با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان تحصیل کرده در راستای توسعه جامعه و حل برخی مشکلات اقتصادی گام برداشت.
مدیر کل امداد فارس افزود: دومین رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت صنایع تبدیل کشاورزی و صنایع غذایی از 18 آذرماه و به صورت نیمه حضوری در 6 اداره کمیته امداد شهرستان شیراز آغاز و تا پایان دی ماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند ایده های خود را در این بازه زمانی به اداره مربوطه تحویل دهند. همچنین اختتامیه این رویداد اول بهمن ماه برگزار می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد 500 نفر از مددجویان فارغ التحصیل دانشگاهی و دارای ایده، شناسایی، مشاوره شغلی و غربالگری شده و آماده حضور در این رویداد هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار